spot repair gezocht of andere

Home Forum Zeverhoekje spot repair gezocht of andere

• Maker
    Discussie

• ken

de wagen van mijn vader is juist 1 week oud en het al van dat…
      op een parking is er iemand tegen de achterbumper gerede 😕
      4 krassen verf volledig weg en 2 plekken met krassen 😥

Kent er iemand een goede spot repairder en/of carrosserie
      heeft iemand hiermee al ervaring met het uitvoeren van een spot repair?

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
      • Ziet er weer gelikt uit

ken

‘t is gemaakt
          uiteindelijk nog bij een oude kennis terecht gekomen in Zemst die de herstelling uitgevoerd heeft.
          werkt al 8 jaar in deze sector en is nu na zijn uren op zijn eigen begonnen

de foto’s

Voor

Na

sorry voor de slechte foto’s is met de gsm genome

Met airbrush (wat spotrepair eigenlijk ook is) lukt dat idd perfect.
            Ik heb het destijds ook met de Corsa laten doen na een BurnOut till the Bang .
            Een maat van me heeft dat gebrusht en er was echt niets meer van te zien

ken

hey Denis

Bedankt voor deze infomatie alvast, kga zeker eens een mailtje sture om te hore.

hopelijk is het vlug gemaakt en hopelijk (kga hout vasthouden) is het ook de laatste keer… 😕

De beste verfkunstenaar in Belgie (zover ik weet) is Didier Delrue.
                Hier vindt je wat info over hem.
                http://sunflower05.skyrock.com/

Als hij het wil doen dan denk ik dat je er niets meer van gaat zien.

Anders een zeer goede carrossier zal het ook wel kunnen maar die spuiten meestal wel grotere stukken. Didier is een airbrusher en die kan dus echt kleine stukken aan.

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.