Spotrepair???

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Spotrepair???

• Maker
    Discussie
  • Iemand ervaring met spotrepair???
    Heel de kant spuiten is wat riskant ivm kleurverschil….

Mvg

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Ben naar de spuiter geweest en hij zei het ook zo, een stuk uitspuiten zodat niet heel de kant herspoten moet worden….
      Ik post wel wat fotos van het resultaat….

Mvg en bedankt voor de reacties,

Bram.

vandaag de kop van de hoge drukreiniger eraf gevlogen, met als resultaat kras van 1.5mmx10mm en rondom een heel licht deukje, maar erg genoeg om me te iriteren, dus het moet er uit… Is dat dan iets voor die spotrepair, wat is dat of waar moet ik daar voor zijn?

Wim

Is inderdaad al spuiten met uitloop (uitspuiten)

Sluit mij daarbij aan bij Bert, en daarom schreef ik al tot maximaal 10 cm, anders is het gewoon spuiten.

Hieronder een foto van een spot repair plek.

Net eens naar de foto gekeken.

Ik heb al redelijk wat spotrepairs gedaan, maar dit kan je geen spotrepair noemen!!
            Kan wel perfect weggewerkt worden in dorpel en achtervleugel.

Gr Bert

hier een link naar de foto:

http://www.mijnalbum.nl/Album=8FNERO8E

Ik heb de kleur hier ook laten uitlezen maar de comp kon niet echt een 100% match vinden dus heb ik het kleur meegekregen wat er het dichtst bij ligt 🙄

Mvg Bram.

Ik heb daar toch ooit wel eens grandioos de verkeerde kleur door meegekregen. Wie had ooit gedacht dat er zoveel tinten bordeaux waren 😉

Wim

Ligt eraan hoeveel er gespoten moet worden.
                  Spot repair is normaal voor steenslag plekjes weg te werken, en tot een maximum van ongeveer 10 cm.
                  Dus weet niet voor wat het is, maat tegenwoordig kunnen ze kleuren uitlezen, en heb je zelfs geen kleurverschil met de huidige lak.
                  Wij hebben bij ons een tijdje terug de 933 van Lode gedaan, en kleur was perfect.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.