Spreuk van de dag

Home Forum Zeverhoekje Spreuk van de dag

• Maker
    Discussie
  • Nadat ik volgend berichtje aankreeg vond ik dit een leuk idee om een draadje op te starten met een “spreuk van de dag”

Ik begin dus

KERSTVERLICHTING

Hallo allemaal,

Ben net bezig met de kerstverlichting op te hangen,
    Ze doen me denken aan vreemdelingen…..
    Meer dan de helft werkt niet,
    Ze zijn allemaal met elkaar verbonden
    Maar ze zijn toch echt het mooist als ze in een boom hangen!!! 🙂 )

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • ik vindt dat dat moet kunnen

[quote=”rjf”:2h8ig1um]De eerste post is een no go. (Ik vind hem wel grappig maar ik denk dat het Centrum Leman er anders over zou denken)
        [/quote]

Als iedere inwoner ( zowel Belg als EU nationaliteit ) hier in België dezelfde rechten en privileges kreeg als de inwoners van de niet EU-landen hier , zouden deze spreuken niet zo gangbaar zijn vermoed ik . Dat dat centrum maar eerst zorgt voor gelijke rechten voor elke inwoner van België 🙄 💡

Spreuk van mijn zoon vandaag :

Papa , jij bent de beste papa op de hele wereld en Magda is de beste Magda op de hele wereld ❗

😆 😆 😆

rjf

De eerste post is een no go. (Ik vind hem wel grappig maar ik denk dat het Centrum Leman er anders over zou denken)

Wat betreft een kamikaze rit doet me dat denken aan een film die ik ooit zag: On The Beach. Daar rijdt er zich ook een man met opzet te pletter in zijn Ferrari en binnen de omstandigheden waarin de film zich afspeelt leek me dat nog zo geen slecht idee. 😐

Anoniem

Je hebt een punt 😐

Anoniem

[quote=”reys”:f88zz21k]Hier eentje van mijnentwege:

Het leven is een reis naar het graf maar vergeet de intentie daar veilig aan te komen in een aantrekkelijk en goed geconserveerd lichaam. Streef ernaar aan te komen met Porsche sleutels in je ene en een glas champagne in je andere hand, met een totaal opgebruikt lichaam, helemaal versleten en gillend:

Heb het heerlijk gehad! 😈 [/quote]

Dat zal die gast in zijn lamborghini enkele maanden dus ook gedacht hebben ….
              Wel 60 jaar te vroeg als je’t mij vraagt.

Ik zou eerder zeggen, doodgaan kan je maar 1 keer doen in je leven dus is’t kwestie van er zo lang mogelijk mee te wachten.
              My 2 cents.

Anoniem

Hier eentje van mijnentwege:

Het leven is een reis naar het graf maar vergeet de intentie daar veilig aan te komen in een aantrekkelijk en goed geconserveerd lichaam. Streef ernaar aan te komen met Porsche sleutels in je ene en een glas champagne in je andere hand, met een totaal opgebruikt lichaam, helemaal versleten en gillend:

Heb het heerlijk gehad! 😈

Wij vinden dit draadje, zoals het hier werd ingeleid, geen zo’n goed idee. Wij houden NIET van dergelijke aanhef.

🙁 twisted: 🙁

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.