spuiten boxster

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen spuiten boxster

• Maker
    Discussie
  • guys,

heb pech, hebben gisteren met een sleutel of mes of zo links en rechts over de boxster heen gegaan in houthalen….. en dat 3 weken voor pasen. En we wilden de 2de paasdag aan de paasrally meedoen. is echt kl*te, maar gelukkig ben ik er voor verzekerd. Ik kan er gezien de korte tijd die er nog rest niet te lang bij stilstaan. Zijn er spuiters onder ons die deze klus snel en netjes kunnen klaren voor me. officeel en gaat via de verzekering.

grts,

rob

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Topic mag dicht. Gaan het voorlopig bijwerken tot na pasen en dan rustig goed in orde maken. haast en spoed…..is niet goed….

zeeeeer ergerijk! En inderdaad een steeds vaker voorkomend iets… 👿

In dat verband zag ik iets leuk in die ‘most daring’ reeks op K2. Ook daar werd iemand zijn Hummer steeds weer bekrast, en die heeft minicamera’s laten monteren in de spiegels!! Die kon je amper zien zitten! Die filmen iedereen die langs de flank van de auto loopt, en zo kon men de (bejaarde!!) dader oppakken… Vond ik wel een handig dingetje…

Ik stuur je een PB’tje .
          Bel eens op dat nummer en vermeld dat je dit van mij (Put Koen) gekregn hebt .
          Hijzelf doet het niet , maar hij heeft een goede spuiter aan de hand die snel en correct werkt .
          En het is lekker in de buurt 😉

ja, de witte, moet volledig herspoten worden, enigste wat niet gekrast is zijn de bumpers. mijn eigen spuiter zit nokvol met mijn projecten en kan dit er niet meer bij hebben voor pasen. expert komt dinsdag al, daarna kan ie in productie, alleen moet hem zeker de week voor pasen terug hebben en dat wordt kort dag. betekend ofwel met nagellak de boel wat bijwerken en wachten tot na pasen of iemand die het mooi en grondig wil doen en de klus trekt op 2.5 week. vandaar de vraag…

grts,

rob

De witte Boxster Rob ❓
              Als je niemand vind kan ik je een nummer geven van in Grote Broghel

Heb de indruk dat dat meer en meer tegen Porsches gebeurt, dat soor vandalisme.
                Woensdag nog een 964 cabrio zien staan met ook zo een 3 krassen op 1 van voor en 1 vanachter 🙁 (
                en zeker niet van een fiets 🙁 (

kan bijna niet anders zijn dan iemnd die voorbij ging met sleutel/schoevendraaier/… 🙁 (

en waarom?

das k*t

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.