Spuiten of poederlakken?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Spuiten of poederlakken?

• Maker
    Discussie
  • Heren,

Ik heb de zoekfunctie inmiddels al gebruikt, en blijkbaar zijn de meningen verdeeld.

Voor mijn originele CUP 1- velgen vraag ik me af wat de beste optie is, natlak spuiten of poederlakken?

Belangrijk is dat zowel de inscriptie aan het ventieldopje als inscripties aan de binnenzijde bewaard en leesbaar blijven.

Heeft er iemand ervaring met beide opties?
    Een goed adres regio Antwerpen of Limburg is ook steeds welkom!

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Mmm :wtf: beste natuurlijk eerst de schade wegwerken voor je ze spuit of poederlakt :coolness:
      Zit bij ons in de prijs inc rechten van de velgen :up:

[quote=”bladerunner” post=250255]Roel Geukens in Mol, topkerel en zelf Porschebezitter.
        http://roelgeukens.be/%5B/quote%5D

De man die zijn stuur eerst op de juiste plaats heeft moeten zetten van zijn Porsche :first: :happy:

Heb hier ook al wat laten doen aan velgen net als kennissen.
        Levert mooi werk af.
        Zegt het ook vooraf als hij twijfelt aan het resultaat.
        Heeft bvb een set van mijn circuit velgen gerecht en gepoederlakt.
        Vertelde mij vooraf dat niet alle schade onzichtbaar zou zijn na poeder lakken.
        Ok voor mij zijn toch circuit wielen

af fabriek zijn porschevelgen gepoederlakt. hiermee heb je een verflaag die harder en dikker is; maar eens je door schade schilfers heb die afblotten dan kan je dit niet meer ongezien bijwerken. dit kan dan weer wel met natlak. elk voordeel heb z’n nadeel.
          nog een tip indien je opteert voor powdercoaten: laat gelijk ook nog een vernislaag aanbrengen

Roel Geukens in Mol, topkerel en zelf Porschebezitter.

Home

Yep Poederlakken :first:
              Als wij ze lakken plakken wij af wat niet onder de verf mag :popcorn: :up:

Poederlakken is in hoekjes kantjes spuiten is lastiger meer werk minder sterk.

bij mijn weten is poederlakken beter en harder, dus ik zou zeggen poederlakken…. :coolness:

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.