- Dit onderwerp bevat 11 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 7 maanden geleden door .
-
Discussie
-
13 september 2008 om 15:12
Zoals elders gemeld heb ik men boxster bij de plaatselijke carrossier binnen gedaan om velgen en remklauwen te laten spuiten. Velgen zien er super en strak uit, maar met de remklauwen heb ik een probleem:
Ik ben gisteren ter plaatse geweest en ik heb gezien dat de remklauwen niet verwijderd werden. Wel ontvet enz…en er is alvast één remklauw gespoten (met speciale verf). Kas en remschijf werden wel vakkundig afgeschermd. Toch is mijn vraag of ik hier akkoord mee moet gaan. Het lijkt mij toch beter dat de remklauwen verwijderd werden om afdoende en overal te ontvettenen te spuiten. Ben ik hier fout in? Of is het zoveel meer werk om de remklauwen te verwijderen en het remsteem daarna terug te ontluchten (en daarom duurder)? Ik zou ze samen met de velgen ook laten bakken hebben of kan dat niet? Carrossier was zelf op weekend naar Engeland vertrokken, kon het hem dus zelf niet vragen……(en helpers wilde ik er niet mee lastig vallen)
Graag uw mening, want kweet het nu effe niet…….. 😕
WB
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.