- Dit onderwerp bevat 3 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 4 maanden geleden door .
-
Discussie
-
16 september 2011 om 21:30
hallo,
Ik heb laatst een porsche 964 motor volledig gereviseerd. Heb alles terug opgebouwd, de motor starte van eerste keer. Stationair draait de wagen perfekt, ook als ik stilstaand gas geef reageert de wagen goed maar ik hoor de benzinepomp langsachter nogal onrustig draaien, alsof er lucht in de leidingen zit. De eerste rit ging goed zolang ik niet veel vermogen vraag dus als ik rustig rijd, gaat alles goed maar als ik vermogen vraag, begint de auto zwaar te schokken, alsof hij geen benzine meer krijgt of zoals eerder gezegd dat er lucht in leidingen zat… eerst dacht ik aan benzinepomp langachter, dus die vervolgens vervangen door nieuw exemplaar. tevergeefs want de motor doet nog steeds volledig hetzelfde en ook de nieuwe pomp zingt zo. ik heb alle filters vervangen, de zeef in tank gecontroleerd en alle benzineleidingen alsook vacuumdarmpjes gecontroleerd. dit alles tevergeefs.
Dus de symptonen zijn:
– als auto dag stilstaat moet je 10tal sec. dimareren voor hij aanslaat
– pomp zingt, ook de nieuwe pomp
– stationair geen probleem zolang je geen zwaar vermogen vraagt
– als contact op stand I of II staat hoor je geen pomp draaien (wat mij nogal abnormaal lijkt)mijn vraag is dus of er in 964 aan voorzijde een benzinepomp zit, zoja waar kan ik deze vinden in de wagen?
hopelijk krijg ik snel antw.Mvg Kevin, zoon v Franky
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.