Spyder – stickers

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Spyder – stickers

• Maker
    Discussie
  • Een van de zijstickers van mijn Spyder is aan het los komen

De moment om de lak eens onder handen te nemen
    Snel ff 2 nieuwe stickers bestellen dacht ik dus

Prijske gevraagd en lap 800 (achthonderd) euro voor de 2

Ik weet ondertussen wel dat Porsche rijden niet goedkoop is, maar dit zijn toch maar stickers hé?

Als iemand een alternatief heeft, hoor ik het graag.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • eens de stickers in huis moet het met deze tutorial lukken om ze deftig aan te brengen :salut:

Dave meet echt alles op voor je de stickers verwijderd, de hoogte van de volledige striping, de dikte van de lijnen, de afstand tussen de lijnen, de letterhoogte van de tekst PORSCHE, de spatie ervoor en erachter tot aan het begin van de striping waar deze verder loopt, de spatie tussen de letters, enz…. :coolness:
        Ik zou zeggen leg er u maar eens bij neer met pen en papier en de meter natuurlijk… :up:

Top.
          Dan haal ik straks mijn meetlat eens boven

daar vind je ook niet de exacte afmetingen op terug………..:engeltje:

ask dokter goegel KLIK

edit: wings reactie was sneller en is beter, mijn reactie is dus achterhaald

A/C = 1.33 cm
              B = 4.63 cm
              D = 9.63 cm

The characters themselves are 4.63 cm high, and 12.1-12.3 cm wide.

slechte polymeer kwaliteit, komt los….:think: hetzelfde verhaal met de stickers van op fleebay… :coolness:
                Meet m even volledig op dan kan ik je die wel uitplotten voor een fractie van de prijs, in een gegoten kwaliteitsfilm, deze komt niet los… :up:

Ik zou hier eerst en vooral al eens beginnen te kijken:
                  https://www.ebay.com/b/Racing-Stripes-Graphics-Decals-for-Porsche/50447/bn_33163426

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.