Sssst hier rijpt den Duvel! Zaterdag 25/11/17 om 16h !?

Home Forum Porsche Uitstappen Sssst hier rijpt den Duvel! Zaterdag 25/11/17 om 16h !?

• Maker
    Discussie
  • Het is al vluchtig aan bod gekomen in de minder leuke topic van Tom987 maar een bezoek aan de brouwerij van Duvel lijkt op het eerste zicht wel op enige interesse te kunnen rekenen.
    Vandaar dit aparte topic om eens te polsen hoe gemeend die interesse is.
    Een bezoek op zaterdag om 11h of 14h behoort tot de mogelijkheden. Dit duurt ongeveer een uur en kost vanaf 2018, 12 euro/pers.
    Hier zit dan een uigebreide degustatie inbegrepen en Duvel van ‘t vat! Met dank aan een medeforummer die er werkzaam is.

Indien interesse, graag aanvullen en voorkeursuur aangeven. Indien voldoende interesse, prikken we een datum en make we er een leuke uitstap
    edit: Ik kom zo! Stel zaterdag 25/11 voor als dit nog lukt voor Duvel zelf.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 73)
    • Ik was vergeten dat wij dan op verlof zijn 😳 , dus we kunnen niet mee…
      Veel plezier :drink:

We zitten al aan 17 deelnemers. Dinsdag sluit ik af en tegen vrijdag wil ik graag het geld op mijn rekening hebben zodat ik kan reserveren en betalen. Komt goed!

rondleiding duurt (iets) meer dan een uurtje, maar wat betreft ‘the aftermath’ kan ik niet inschatten hoe lang dat gaat duren…

Een Vedett degusteren lukt sneller dan een Duvel Triple Hop, en aangezien het niet echt gelimiteerd is wat en hoeveel jullie gaan drinken … en dan moeten ze jullie mijn speciale attentie nog overhandigen en zo… als jullie er een gezellige boel van maken, vermoed ik toch dat jullie daar om 18u niet buiten zijn.

Harley G gaat via de officiële weg de aanvraag indienen voor 25/11, ik volg het wel mee op zodat 16u lukt !

me too :drink:

Hè Gert,
              Wat later nog beter. Count us in (2 personen) :drink:

@ GDPsuz1982 als je dat kan fixen ol van 16h-18h een rondleiding, zou dit geweldig zijn.
                We zullen ons best doen om aan 15 personen te komen maar dat mag geen probleem zijn.

Voor 25/11 heb ik ook interesse. Het eerste voorgestelde uur was ok maar ook andere uren op dezelfde dag zijn haalbaar voor mij. (2personen).
                  Heb alle begrip voor het feit dat je via de site een beetje ‘beduveld’ bent geweest.
                  Laat maar weten hoe het verder verloopt.
                  Eind december ligt moeilijk voor mij maar het zal altijd wel iets zijn voor deze of gene geïnteresseerde.
                  Laat het zeker niet aan je hart komen en drink er een Duvel op.

[quote=”Harley G” post=258514]:bounce: yes, ik ben in de luren gelegd door de website. Btw, 11u zou nog vrij zijn.
                    Anderzijds zie ik ook dat er mogelijkheid is om op zaterdag 23/12 te gaan.
                    Misschien wat moeilijk voor sommigen omwille van de feestdagen maar wat denken jullie hier van?[/quote]

Eerst naar de website kijken met een klare kijk ,nadien pas Duvel(s) drinken 😀 😀 😀

volgens medefoummer GD… kan het miss nog om 16h op 25/11

23/12 : 2 dagen voor Xmas : lijkt me geen goede datum voor velen

:bounce: yes, ik ben in de luren gelegd door de website. Btw, 11u zou nog vrij zijn.
                      Anderzijds zie ik ook dat er mogelijkheid is om op zaterdag 23/12 te gaan.
                      Misschien wat moeilijk voor sommigen omwille van de feestdagen maar wat denken jullie hier van?

hoe lang duurt zo’n standaard rondleiding incl degustatie ?

Wij zouden ook graag met 2 meegaan als dat kan 🙂

heb intern (in de brouwerij) mijn oor eens te luister gelegd, en los van de stil gezoem van de verwarming in de warme cellen,
                            ben ik ook te weten gekomen dat 11u en 14u volgeboekt zit. Ik zou – mits genoeg geïnteresseerden – het wel kunnen ‘forceren’ dat ze iemand
                            extra laten komen speciaal voor jullie, maar dat zou dan om 16u zijn (beschikbaarheid headsets,…)…

Voor alle duidelijkheid! Je bent niet verplicht van alcohol te drinken en het is zeker niet de bedoeling dat er mensen in beschonken toestand terug naar huis rijden.
                              Het is eerder een excuus om nogeens bij elkaar te komen, gekoppeld aan een leuk bezoek aan de plaats waar één van de gekendere Belgische bieren wordt gebrouwen.
                              Ik wil graag de inschrijvingen afsluiten tegen 31/10.

Oow sorry mannen, is een mooi initiatief, maar ik zal er niet bij zijn… beter ff geen … :drink:

Ik ben niet Duvel resistent … kan qua alcohol niet veel hebben … ik loop nogal snel tegen de lamp tegenwoordig 😳 :what: :bounce:

Wil ook erbij zijn met 2 personen !!
                                  :drink:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 73)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.