Sssst hier rijpt den Duvel! Zaterdag 25/11/17 om 16h !?

Home Forum Porsche Uitstappen Sssst hier rijpt den Duvel! Zaterdag 25/11/17 om 16h !?

• Maker
    Discussie
  • Het is al vluchtig aan bod gekomen in de minder leuke topic van Tom987 maar een bezoek aan de brouwerij van Duvel lijkt op het eerste zicht wel op enige interesse te kunnen rekenen.
    Vandaar dit aparte topic om eens te polsen hoe gemeend die interesse is.
    Een bezoek op zaterdag om 11h of 14h behoort tot de mogelijkheden. Dit duurt ongeveer een uur en kost vanaf 2018, 12 euro/pers.
    Hier zit dan een uigebreide degustatie inbegrepen en Duvel van ‘t vat! Met dank aan een medeforummer die er werkzaam is.

Indien interesse, graag aanvullen en voorkeursuur aangeven. Indien voldoende interesse, prikken we een datum en make we er een leuke uitstap
    edit: Ik kom zo! Stel zaterdag 25/11 voor als dit nog lukt voor Duvel zelf.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 73)
    • Sorry voor mijn eigen, maar ik moet iedere zaterdag werken in november…

Ge moogt er nog twee zuipschuiten fijnproevers aan toevoegen, Gert!

Indien je niet aan 15 personen zou geraken, let me know…
          Ik laat de mensen die het brouwerijbezoek regelen dan wel weten dat jullie met iets minder zijn maar dat ‘we’ daar eens uitzonderlijk mee akkoord gaan :popcorn:

Aheum, ben weer te snel willen zijn zonder alles eerst eens goed te lezen op hun website.
            We zouden minimum met 15 personen moeten zijn en het moet voorhand betaald worden. om niet met een financiële kater achter te blijven, vraag ik om op voorhand te betalen. Niet betaald, is niet ingeschreven. Zij die meegaan, zullen een pb ontvangen met verzoek tot betaling, zodat ik asap 25/11 kan vastleggen.
            Volgende personen hebben toegezegd voor 25/11:
            [b]Harley & misses + 3 extra personen.
            DST
            Zuff-718
            Bones
            Herman & ega
            Deepee (als hij vrij kan krijgen)
            Yellow Submarine en wederhelft
            Targa 84 & copilot
            Norbocay & copiloot
            The stig & co
            [/b]

Ik waarschijnlijk alleen, maar ik zie donderdag nog een paar gasten, die misschien ook wel mee willen

Ok heren,
                De interesse is gekend.
                Graag asap confirmatie van get aantal deelnemers, inclusief partner en kids.
                Ik zal aan Duvel vragen voor een rondleiding voor het aantal toegezegde personen. Ben echter niet van zin om iets voor te schieten. Dit is een privé initiatief en staat los van mijn forum activiteit!
                We spreken over 9,00 euro/pers.

Ikke : 2 w volwassenen

Zeg maar er maar in :applaus:

Hier ook interesse, alleen is het ook zaterdag werkendag …

Kan momenteel nog niet bevestigen , maar ga wel mijn best doen om erbij te zijn.

die had ook zo in deze topic gekund :mrgreen:

hier ook interesse, alleen nog vrij krijgen op m’n werk.

[quote=”Harley G” post=258315]UP.
                          Indien interesse. Asap opgeven, aub! Dan kan ik dit verder regelen met Duvel.[/quote]

Zuff-718 : +1

Hier ook interesse! Ook om erna in “Buitenland” te gaan eten. Heb ooit een hele fijne rit gemaakt met de Porsche in die streek rond Bornem aan de Schelde.

Allez, we hebben onze BOB gevonden :driver: :up:

Ik drink wel geen alcohol, maar lijkt me wel interessant. 25/11 om 14u kan perfect :first:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 73)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.