Sssst hier rijpt den Duvel! Zaterdag 25/11/17 om 16h !?

Home Forum Porsche Uitstappen Sssst hier rijpt den Duvel! Zaterdag 25/11/17 om 16h !?

• Maker
    Discussie
  • Het is al vluchtig aan bod gekomen in de minder leuke topic van Tom987 maar een bezoek aan de brouwerij van Duvel lijkt op het eerste zicht wel op enige interesse te kunnen rekenen.
    Vandaar dit aparte topic om eens te polsen hoe gemeend die interesse is.
    Een bezoek op zaterdag om 11h of 14h behoort tot de mogelijkheden. Dit duurt ongeveer een uur en kost vanaf 2018, 12 euro/pers.
    Hier zit dan een uigebreide degustatie inbegrepen en Duvel van ‘t vat! Met dank aan een medeforummer die er werkzaam is.

Indien interesse, graag aanvullen en voorkeursuur aangeven. Indien voldoende interesse, prikken we een datum en make we er een leuke uitstap
    edit: Ik kom zo! Stel zaterdag 25/11 voor als dit nog lukt voor Duvel zelf.

13 reacties aan het bekijken - 61 tot 73 (van in totaal 73)
    • UP.
      Indien interesse. Asap opgeven, aub! Dan kan ik dit verder regelen met Duvel.

Nee, maar wel met die Duvel, dat leidt tot zeebenen, ik sta na 1tje al op m’n kop, dan moet ik dus met de boot komen … :mrgreen: :drink:

Iemand een probleem met zaterdag 25/11 om 14h00?
          Anders zal het direct voor volgend jaar zijn, vrees ik.

Vanaf 14 h kan ik een Duvel aan 😀 😀

Brouwerij Duvel Moortgat ( naast de A12 )
            Dorp 58
            2870 Puurs

Mooie eet gelegenheden voor na het bezoek vind je o.a/ in de gemeente Bornem- op de grens met Temse : het gehucht Buitenland
            ( de regio waar de bekende TV-serie op Eén ” Stille Waters” werd gefilmd)
            bijvoorbeeld http://www.letranger.be/

voorkeur 14h, en hopelijk op een voor mij vrije datum :popcorn:

+ 1 euh 2 want madame is ook pro alcohol

14.00 uur
                  :drink:

hier ook interesse :drink:

Om 11u valt den duvel uw ontbijt aan… 😈 😈

Das 10 km extra naft :first:

:up: by the way, als we het dit jaar nog doen, is het maar 9 euro.

Beter snel naar den Duvel dan langzaam naar de hemel… :drink:

Voorkeur: 14h00

Bij leven en welzijn 14uur

13 reacties aan het bekijken - 61 tot 73 (van in totaal 73)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.