St-Niklaas….

Home Forum Zeverhoekje St-Niklaas….

• Maker
    Discussie
  • heeft er misschien iemand ne nieuwe porsche (of gadgets)gekregen van de SINT..?
    Of zijn we allemaal niet zo braaf geweest dit jaar 😈

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Ik moet de “mijn” ook nog gaan halen ,”ze” zal deze week wel klaar zijn denk ik .
      Ik ben benieuwd naar het resultaat! ❓

ken

kheb vandaag een pakje ontvangen
        met een 993 GT2 Superflo nr 4 en een 993 GT2 rood met zilvere stickers beide van UT 😉
        en ook nog het pakje van turbo met de stikers en een turbo logo erin 😀

Ik ben benieuwd of de Kerstman mijn CS brengt ❓

[quote=”cabrio’87”:u23so1gu]heeft er misschien iemand ne nieuwe porsche (of gadgets)gekregen van de SINT..?
            Of zijn we allemaal niet zo braaf geweest dit jaar 😈 [/quote]

ben wel braaf geweest denk ik…vrijdag brengt ie m’n 964RS 😉

8) 😉

[quote=”Setakira”:3hk5uufx]ik hier op’t werk alleen speculoos, maar sinterklaas zit op paard ipv in Porsche, jammer, hij is nog niet gemoderniseerd precies.[/quote]

Dat paard is verleden tijd.
                Hij heeft nu een ander vervoersmiddel

Ook de Kerstman heeft zijn transport gewisseld. Tja dat krijg je als je een hoofdsponsor als Coca Cola achter je hebt staan. Het verschil tussen een kleine zelfstandige (De Sint) en de Multinational (Kerstman) 😈

😆 😆 😆

ik hier op’t werk alleen speculoos, maar sinterklaas zit op paard ipv in Porsche, jammer, hij is nog niet gemoderniseerd precies.

Niks, niente , denada , nul , noppes , rien du tous , nichts , zero en nog minder 😥 😥 😥 😉

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.