Stalling/garage gezocht

Home Forum Zeverhoekje Stalling/garage gezocht

• Maker
    Discussie
  • Porschisten,

niemand hier een onderdak voor een 964RS?? Wagen komt slechts occasioneel buiten (5 keer per jaar). De plaats dient wel veilig, afgesloten, overdekt en vochtvrij te zijn.

Liefst ergens in de streek tussen Brussel en Aalst…maar graag elke mogelijkheid laten weten.

Groet,

Mich

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • En er is een Shurguard in Groot-Bijgaarden Mich, dus da’s al helemaal handig 😉

Voor alle duidelijkheid, ik heb al wat gePB’t met Mich. Heb inderdaad ervaring met stalling bij Shurgard. Is niet de goedkoopste oplossing, maar denk wel een van de veiligste. Op aanvraag heb je ook 24/7 toegang tot de wagen.

Anoniem

[quote=”MichM3″:219cc9l1][quote=”ppp 356″:219cc9l1]Shurgaurd 😉 [/quote]

awel ik had dat in m’n zoektocht wel al tegengekomen…maar kan je daar ook met auto’s terecht?? want dat weet ik dus niet…lijkt me verder wel een keurige dienstverlening…jij ervaring mee ppp?[/quote]
          Ik denk het wel want de vorige eigenaar van mijn (ex)-964 stalde daar ook zijn wagen.

[quote=”993S”:pd2kd630]sorry, niks tussen brussel en aalst.[/quote]

thnx man…I know 😉

merci ook aan degenen die me telefonisch geholpen hebben…apprecieer ik echt! 8)

[quote=”ppp 356″:2lyss9jf]Shurgaurd 😉 [/quote]

awel ik had dat in m’n zoektocht wel al tegengekomen…maar kan je daar ook met auto’s terecht?? want dat weet ik dus niet…lijkt me verder wel een keurige dienstverlening…jij ervaring mee ppp?

sorry, niks tussen brussel en aalst.

Shurgaurd 😉

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.