stalling oldtimer

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen stalling oldtimer

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Anoniem

Ik heb zelf ook lang een vrachtwagen gehad voord de zaak.
      Ik ben het echter ook snel afgeleerd van op privé terrein te rijden.
      Eerst is het kom maar meneer, die inrit is sterk genoeg voor uw vrachtwagen.
      Als je er dan terug afrijd is er hier en daar iets gezakt en is het ruzie met de kosten voor mijn rekening 👿 verzekering betaald ook niet graag dus doe je dat geen 2de keer.

Ik heb een 4 palen brug van vocor. Heel tevreden van. Behalve van de levering, ze hebben die met een kraan op het begin en in het midden van mijn 40m lange oprit gezet. Ook al kan er gerust een vrachtwagen/heftruck op de oprit :wtf:
        Handig om te stallen.

Maar die mini brug zou ik nu ook niet kopen.. 😐

[quote=”911_NL” post=91567].
          Volle tank.[/quote]

Dat hebben ze mij steeds afgeraden (al staat de CS ook meestal stil met een volle tank hoor)

Anoniem

Ongeveer wel ja.
            Met deze kan je de auto opzij rijden met de kleine wieltjes.
            Degene die ik bedoelde zijn gewoon volle blokken die vast op de grond liggen.

[quote=”vawilliam2003″ post=91572]Zulk een brug is ok om wielen te wisselen of een klusje aan de auto te doen.
              Ik zou mijn auto er niet voor enkele maanden op zetten.
              Al zeker niet met een cabrio of targa.
              Een auto is nu eenmaal ontworpen om op zijn wielen/ophanging te staan.
              Dus best gewoon op de wielen laten staan of anders assteunen.
              Je kan de bandendruk verhogen om platte vlakken aan de banden te vermijden, regelmatig een stukje verplaatsen zal ook helpen. Er bestaan ook een soort kunststof blokken om onder de wielen te plaatsen. Deze hebben een ronde holte in de vorm van het wielen deze verdelen dan het gewicht van de auto over een groter stuk band.[/quote]

bedoel je zoiets William?

http://www.powerplustools.eu/set-2-stuks-automovers-pp-t-0601/product_info.php/products_id/287?osCsid=3b2c9fbb1e6387f06f79152d6ea5bdb6

Anoniem

Zulk een brug is ok om wielen te wisselen of een klusje aan de auto te doen.
                Ik zou mijn auto er niet voor enkele maanden op zetten.
                Al zeker niet met een cabrio of targa.
                Een auto is nu eenmaal ontworpen om op zijn wielen/ophanging te staan.
                Dus best gewoon op de wielen laten staan of anders assteunen.
                Je kan de bandendruk verhogen om platte vlakken aan de banden te vermijden, regelmatig een stukje verplaatsen zal ook helpen. Er bestaan ook een soort kunststof blokken om onder de wielen te plaatsen. Deze hebben een ronde holte in de vorm van het wielen deze verdelen dan het gewicht van de auto over een groter stuk band.

Ik krijg die site niet geopend 😐 – maar voor langdurige stalling zou ik inderdaad de wielen van de grond zetten, of stallen op ‘n setje oude velgen & banden.

Verder een goed stuk rijden voordat je ‘m schoon weg zet.
                  Volle tank.
                  Stofdoekje er over :sleep:

Belangrijk is dat de stallingsruimte goed geventileerd is – en het beste kan je ook de ramen van de Porsche een stukje open zetten.
                  Zelf haal ik dan ook alle losse delen eruit, die vocht vast kunnen houden. Denk bijvoorbeeld aan je vloer matten.

Als ik dat filmpje zie lijkt me dit eerder slechte reklame voor fitness training.

Als dit bedoeld is als promo vind ik het niet zo geslaagd. De sukkelaar draait zich suf en als ik ze zo zie sukkelen ben ik niet zo direct bereid dergelijk toestel te kopen.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.