Stallingsplaats / Garage omgeving Schriek/Tremelo

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Stallingsplaats / Garage omgeving Schriek/Tremelo

• Maker
    Discussie
  • Lap ik heb me weeral niet kunnen inhouden.

Omdat ik op dit moment niet kan kiezen of de 944 of de 968 weg mag, zou ik ze nog beide houden :engeltje:

Ik ben dus in feite op zoek naar een garage en/of (beveiligde) staanplaats om ze te laten overwinteren. :sleep:

Als je iemand kant wie nog wat plaats over heeft liefst omgeving Schriek / Tremelo, stuur mij een berichtje aub

1 plaats is ok, 2 plaatsen is beter :happydance:

PS: wel met vrije toegang natuurlijk, af en toe moeten de beestjes uitgelaten worden hé :driver:

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Wim

Mooie ruimte :up:

En omdat je het nu gevonden hebt wat je zoekt, gooien we de boel op slot. 😉

Niet echt

Een wc is er wel
        En belangrijker, ook nen toog :drink:

Waaauw! :coolness:
          Kun je daar geen prachtige loft van maken?

image_2014-09-20.jpg

Het is niet meer nodig, heb iets gevonden.
            Wel niet om de hoek maar ruimte voor 6 :happydance:

ken

ai das spijtig natuurlijk, blijven rondhoren en blijven vragen, vroeg of laat zal je wel iets vinden!!

[quote=”bzguy” post=177284]
                //edit : op 200 m van mijn deur stata een enorme hangar, met daarin enkel 1 traktorke. Heb gevraagd aan die boer of ie een dele verhuurde, maar hij heeft “alles nodig” :wtf: :think:[/quote]

Hier ook al wat boeren afgereden: steeds al bezet aan kleinzoon / neef / rommel / … :think:

Nochtans net een bijeenkomst gehad in Haacht hoor

Ha interessant, zo leren we *porsche forumleden uit de buurt kennen!
                    Keerbergen hier.

Mocht je iets vinden voor meerdere wagens, heb ook interesse, kunnen we kosten delen ; heb in Rillaar een garage gehuurd mara zou het ook graag dichterbij hebben, ik woon in Baal.

Ik weet een huis te huur staan in Begijndijk (zie immo Gorris) met een enorme garage (plaats voor zeker 6 wagens), maar die garage zullen ze niet apart verhuren 🙁

//edit : op 200 m van mijn deur stata een enorme hangar, met daarin enkel 1 traktorke. Heb gevraagd aan die boer of ie een dele verhuurde, maar hij heeft “alles nodig” :wtf: :think:

Ik ken wel een porschefreak die een groot magazijn van 4500 m² in Boortmeerbeek heeft. Daar staan soms nog enkele dure sportwagens. Maar je kunt er wel niet zomaar binnen. Er zit ook duur materiaal in en is beveiligd. Als het nu voor enkele maanden echt weg te zetten was?

😕 😕

Ben al een garage aan het bijbouwen voor 2 stuks
                          Hiermee zit ik aan de maximale oppervlakte voor bijgebouwen

Dus nog plaats nodig voor de 3de *porsche aangezien onze pa het moe begint te worden dat hij zijn kot moet afstaan :think:

Diest…tja, heb zelf nog een garage in scherpenheuvel maar deze is mij te ver om een wagen te stallen aangezien ik er wel mee wens te rijden

Toch bedankt

Ps:
                              Heb hier in de omgeving de locale middenstand al aangesproken. Hier is dus echt niks te vinden. :bounce:
                              Nieuw business idee. Grote hal huren/kopen en (onder)verhuren
                              Spijtig dat de centjes op zijn :engeltje:

In buurt Diest weet ik mogelijks wel wat.

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.