Stand van zaken én een vraag voor jullie

Home Forum Porscheforum mededelingen Stand van zaken én een vraag voor jullie

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Hi forummers, momenteel draait het Porscheforum in zijn nieuwe vorm een kleine week. Graag hadden we wat feedback van jullie.

-Wat missen jullie nog op het forum?

-Wat is er storend?

-Wat loopt er mis?

-Wat is er goed?

Binnenkort komt er nog een compleet vernieuwde marktplaats aan en ook een foto/video show wall waar je je mooiste beelden kan delen met onze community hoort er nog bij.

Het forum zelf dan:

vroeger stond alles opgelijst zoals dit

Nu staat alles aangegeven met fototegels waarbij wat uitleg staat en daaronder nog onderverdelingen, zoals dit.

Wat vinden jullie het leukst / aangenaamst / mooist / handigst wetende dat je aan de rechterzijde ook steeds de shortcuts hebt staan om naar een gewenst forum te klikken?

Alvast bedankt voor jullie mening!

Blij dat er een nieuwe frisse versie is, zonder de problemen van het oude forum. Bedankt daarvoor!

Ik vind de lijst precies wel handiger dan de tegels.

Wat ik mis zijn de volgende zaken:

– een overzicht van alle recente posts, zoals vroeger via https://porscheforum.be/forum/recent
        – de foto’s uit de topics

Hi Tommy,

De lijst is idd miscchien wel wat overzichtelijker, ik dacht het op te lossen door de shortcuts aan de rechterkant… maar aangezien we kudde en gewoontedieren zijn kunnen we eventueel terugkeren naar de lijst ipv de tegels, ik wacht nog even enkele reacties af hiervoor.

Wat de recente posts betreft die vind je reeds op 2 plaatsen terug in het forum, bovenaan aan de tegels én rechts naast de posts boven de forum categorieen (zie foto’s)

Wat bedoel je precies met de foto’s uit de topics ?

PM

Waar op het forum staat de knop met ongelezen berichten en bijvoorbeeld eigen berichten? Vond dat wel handig vroeger.

Goede tip PM,

ik ga ermee aan de slag, aangezien dit totaal nieuwe software is is dit forum niet hetzelfde als het vorige, maar ik ga kijken of ik een ongelezen berichten knop kan aanmaken!

Je kan nieuwe berichten al wel zien als je op community klikt bovenaan in het menu, nieuwe forumberichten komen daar ook bij op die pagina.

Je eigen berichten kan je al bekijken in je profielinfo, ik zal kijken of ik ook hiervoor bovenaan het forum een knop kan maken.

• Deze reactie is gewijzigd 5 maanden, 3 weken geleden door David Claes.

Hi David, dat zijn inderdaad de 5 recentste posts, maar vroeger was er een pagina waar je de laatste 50(?) actieve topic onder elkaar zag (het waren eigenlijk 3 pagina’s topics), zonder dat je in de categorieën zelf moest gaan zoeken.

Ik mis bvb. alle foto’s uit mijn 928 topic, vanaf p.1 to de laatste posts van dit jaar: https://porscheforum.be/forums/topic/mijn-nieuwe-928s-1984-4-7-310pk-manueel/

waren die foto’s geupload naar het forum of stonden die via een link naar een externe site geplaatst ?

Ik weet dat er 40gb aan foto’s van forummers mee overgezet is, dus ze moeten er normaliter nog zijn als je ze via het forum geplaatst hebt.

Weet je toevallig de naam van 1 van de foto’s dan kan ik ze zo mss eens opzoeken en kijken waar er iets misloopt.

Ik heb ondertussen voorlopig icoontjes toegevoegd zodat je kan zien waar en welke topics je nog niet gelezen hebt. Het groene uitroepteken betekent ‘nog niet gelezen’, het grijze uitroepteken betekent ‘gelezen’.

Momenteel ben ik nog aan het bekijken om een knop aan te maken om alle ongelezen berichten weer te geven in één overzicht.

Op onderstaande screenshots kan je adhv de rode pijl zien waar de icoontjes erbij gekomen zijn, als je die update nog niet ziet moet je wellicht je cache eens leegmaken of wachten tot je browser deze update oppikt.

vraagje, vroeger stond er de nickname bij de posts nu de naam maar geen idee wie dat nu is want ik was met de nicknames vertrouwd ;-)))

Hoi Luc, normaal kan je in je profiel instellen welke naam dat je wil dat er weergegeven wordt, ik zal het morgen eens nakijken.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.