Standaard auto radio

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Standaard auto radio

• Maker
    Discussie

• targaboy
    Deelnemer

WIe weet welk type autoradio er standaard in een porsche 911 van 1984 zat

zoek eens op mannen en help mij
      groeten

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
      • Daar was iemand een paar seconden sneller dan ikzelf 😆

S2

Nu nog de titel aanpassen 🙂

Ik heb het zelf even gedaan , voor dat er hier net als op het Nederlandse forum er een discussie om komt 😉 😆 😆 😆

[size=59:bwi42i7x]-de voordelen van Mod zijn-[/size]

S2

[quote=”targaboy”:1lrk2lzd]WIe weet welk type autoradio er standaard in een porsche 911 van 1984 zat

zoek eens op mannen en help mij
              groeten[/quote]

Targaboy, wil je me een plezier doen en je post editen in standaarD met D. Ik kan het niet laten van er telkens naar te kijken 😉

😉 Weet er zelfs eentje te koop ,greetz Boxster

In mijn Carrera uit 1987 zat een Blaupunkt London als ik me goed herriner. Heb hem een 2 tal jaren vervangen door een CD speler, ferm tegen mijn goesting, maar die Blaupunkt at zo graag cassettes dat ik het beu was. Heb dan dit euvel laten herstellen (100 Euro !) en heb hem veilig opgeborgen in zijn doos. Want je originele radio doe je best niet weg. Die Blaupunkt radios vind ik eigenlijk niet zo goed, want in mijn 924 bouwjaar 1977 zit een originele Philips en die speelt nog elke dag, ook cassettes, met een fenomenale klank.

In mijn Carrera van 84 had ik een Blaupunkt Monterey QCR22.
                    Deze radio heb ik nog steeds met boekje 😉

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.