Standaard motroonic vervangen door RS of Cup versie ?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Standaard motroonic vervangen door RS of Cup versie ?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • In de 964 bijbel kwam ik een stukje tegen waar ze testen hadden gedaan met een standaard 964 te voorzien van een RS en een CUP motronic.

Dit zou volgens de testen een mooie Koppel en PK winst opleveren.

Heeft iemand dit al gedaan of ervaring mee ?

[quote=”stefx911″:2ku0iscs]In de 964 bijbel kwam ik een stukje tegen waar ze testen hadden gedaan met een standaard 964 te voorzien van een RS en een CUP motronic.

Dit zou volgens de testen een mooie Koppel en PK winst opleveren.

Heeft iemand dit al gedaan of ervaring mee ?[/quote]

Ik vrees dan wel dat er een aanpassing zal moeten gebeuren aan de motor zoals andere nokken en assen en de inlaat zal ook moeten worden aangepast worden.

De testen waren met een originele 964C2 ZONDER andere modificaties

Vergelijkbaar met een chip upgrade maar dan origineel Porsche zonder dat je de Motronic moet opendoen hé

Uiteraard gaan verder modificaties zoals sport nokkenassen en dergelijke wel veel meer winst opleveren.

Wat kost zo een nokkenas upgrade bij jou Luc ?

[quote=”stefx911″:3cjepmw5]standaard 964 te voorzien van een RS en een CUP motronic.
            [/quote]

Ik lees toch goed Voorzien van een RS en een Cup motronic

[quote=”RSR”:1k6mjgo7][quote=”stefx911″:1k6mjgo7]standaard 964 te voorzien van een RS en een CUP motronic.
              [/quote]

Ik lees toch goed Voorzien van een RS en een Cup motronic [/quote]

Oeps.. moest zijn RS OF Cup

lol

Ze hebben testen gedaan met een CUP motronic EN met een RS motronic

En wat is de winst ?? pk/nm ?? 25 pk ?

met de CUP motronic > 281 PK en koppelwinst ( maar staat niet bij hoeveel)
                      met de RS Motronic > 282 PK en meer koppelwinst (maar staat niet bij hoeveel)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.