Standaard radio/cd speler in Cayman

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayman Standaard radio/cd speler in Cayman

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Bij de bestelling van onze Cayman eigenlijk niet veel aandacht besteed aan de muziekinstalatie die standaard in de wagen zit, blijkbaar is die nogal basic. Hoe zijn jullie ervaringen met deze standaard instalatie (CDR-24)
      We hebben ook het navigatiepakket maar dit heeft bij Porsche blijkbaar geen invloed op de klank (bij BMW komen er dan automatisch enkele luidsprekers bij…)

Dag Pieren,

Toen ik een testrit deed met een Cayman met basic radio viel deze me enorm tegen, jammer genoeg. Ik vond die vrij vlug zeer onzuiver klinken.
        Weliswaar had ik in mijn Boxster het Bose pakket met versterker, dus ja, waar vergelijk je dan ook mee hé.

Begrijp ik het goed dat de Cayman nog in bestelling zit?
        Vraag eventueel of je eens bij de garage mag gaan ‘luisteren’??

Of je moet upgraden is natuurlijk de vraag, maar dat is met zoveel zaken zo (Cayman of Cayman S, velgen, PASM?, etc).

Wanneer wordt hij geleverd? En als ik het dus verkeerd op heb en hij is der al, geniet er maar van (enne foto’s zien we graag tegemoet 😉 )

Direct alles uit smijten en upgraden 😉 .
          neen ik zelf heb ook het BOSE soundpakket en ik moet eerlijk zeggen als ik dit wil verbeteren gaat het veel geld kosten. De navigatie vind ik wel echt verouderd als ik dit vergelijk met aftermarket modellen. Maar de middenconsole uitbreken en alle s veranderen zie ik nog niet echt zitten 😆 .

Audiotronics, langs de andere kant, als hij budget over heeft (maar misschien niet teveel) zou ik eerder de upgrade van Cayman naar Cayman S aanraden, dan een radiopakket (toch ook gauw 2K extra, niet?) 8)

Cayman S zit inderdaad nog in bestelling, we probeerden deze week nog het Bose pakket bij te bestellen maar het is te laat om nog wijzigingen te doen aan de bestelling, de wagen gaat volgende week in productie !
              Het is pas na de 30ste keer het boekje te lezen dat ik zag dat er standaard maar 4 speakers in zitten 😳 . De eerste testrit had geen bose en dit geluid was voor ons best aanvaardbaar,maar vermoedelijk had die wel het PSS, de tweede testrit (tiptronic) was er eentje met Bose en dat is echt wel WAOUW!
              Ik ben geen discofreak maar de tijd van een rammelradioke is toch wel voorbij, ik zal het wel horen binnen enkele weken, tis nu toch te laat om nog te wijzigen…
              Het motorgeluid zal wel bevredigend zijn, want de S upgrade was wel nog op tijd 😆
              Volgende week (W21) is de productie, en dan 2 weken later zou mijn juweeltje hier moeten staan blinken…

Foto’s volgen (tenminste als ik dat klaar krijg…)

ps, in de USA word de Cayman S blijkbaar wel geleverd met het PSS standaard…

Ik heb mijn Cayman gekocht met het Soundpakket plus ! Dat is al een heel stuk beter dan de standaardconfiguratie maar uiteraard niet zo goed als het Bose pakket…. Maar ik zet de radio toch meestal stillekes hoor, zeker sinds ik de PSE heb…het motorgeluid is al wat ik moet hebben als ik met de Cayman op baan ben… 😆 8)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.