startprobleem 911- 3.2

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 startprobleem 911- 3.2

• Maker
    Discussie
  • Na 10 maanden stilstand, vandaag de wagen in het verkeer gebracht. Na een rit gemaakt te hebben, motor stil gelegd. Nadien wil de wagen niet meer starten. Startmotor gaat vlot rond; motor slaat niet aan.

Wanneer je het kontakt opzet hoor je geen gezoem. Wie kan/wil me tips geven om het probleem te verhelpen ?

4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Wim

Een keer bedanken is genoeg hoor. 😆 😉

Met een beetje priegelen lukt het om het zo te vervangen, maar ik haal even de stoel eruit, werkt een stuk makkelijker. 💡

Bedankt voor jullie tips.
        Om de DME relais te vervangen; moet de bestuurderszetel dan uit de wagen verwijderd worden of kan je er zo bij ?

Wim

Zit inderdaad onder de bestuurdersstoel, en relais heeft 2 functies, dus eens even wisselen, grote kans dat daar het probleem zit.
          Nog een tip, kijk even of na de lange stilstand de zekeringen in het vooronder niet vol corosie zitten, anders even schoonmaken.

dme stekker (relais) misschien. zit onder passagierstoel geloof ik bij een 3,2.
            groeten

4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.