- Dit onderwerp bevat 13 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 5 maanden geleden door .
-
Discussie
-
18 juli 2010 om 01:26
Hi boarders,
Even wat ideeën sprokkelen vooraleer ik héél de wagen begin te demonteren op plaatsen waar niet moet.. 8)
Heb net de werken afgerond aan m’n vriend zijn auto om de beide voorste spatborden te vervangen door andere, want de zijne waren echt rot. Ook nog een heleboel prutsen opgelost.. MAAR nu is er nog één ding dat overblijft: bij een warme motor, start hij dus niet meer. Je hoort nog wel iets pompen als je draait aan je contact om te starten, en achteraan zoemt het nog wel zoals het hoort, maar that’s it.
Als je dus gereden hebt, en je legt hem stil, direkt daarna kan je nog starten, maar laat je hem 5 minuten staan of iets langer en je wil dan terug vertrekken dan doet die het niet meer. 🙄
Starter zou nog ok moeten zijn, want hij heeft het eens voorgehad bij Porsche Bulen in de garage en die kon hem nog gewoon starten door onderaan “iets” te doen (ik was er toen niet bij, dus geen flauw idee wat).
En dat gepsssst, vooraan, ik gok dat dit de bezinepomp is die benzine pompt op het moment van het starten? Alle ideeën zijn welkom, want het is zeer frustrerend, zeker omdat die het met koude motor altijd doet. ❓
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.