- Dit onderwerp bevat 7 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 2 maanden geleden door .
-
Discussie
-
5 september 2016 om 13:57
Goeiemorgen,
ik heb reeds gezocht, maar mijn antwoord niet gevonden in dit forum.
laatst was ik aan het rijden met de 1980 sc targa.
ineens een paar ‘knallen’ en toen niks meer. Ik laat mij uitbollen naar de kant, wacht even en kan opnieuw starten.
Maar na een paar honderd meter, ineens terug niks meer… de motor slaat af en draait niet meer.
Als ik nu probeer de starten, hoor ik de ‘startmotor?’ (ik ben een totale technische leek) wel ronddraaien, maar de motor slaat niet meer aan…
Weet iemand waaraan dit kan liggen? kan ik (totale leek) dit zelf herstellen?Ik had dit een maand geleden ook al eens voor, (zonder de knallen, tijdens het rijden viel de motor gewoon uit, alsof ik zonder benzine zou zitten). en toen dacht ik dus dat het aan de benzinepomp lag. Dit heb ik toe met een vriend nagemeten, en die (de bezinepomp) bleek wel te werken. We hebben toen eens overal vanalles losgemaakt en weer vastgemaakt, en ineens sloeg hij weer aan.
In weze hebben we toen eigenlijk niks gedaan, maar hij reed wel opnieuw…Alvast bedankt voor jullie hulp en het meedenken.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.