startproblemen 911 3.2L

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 startproblemen 911 3.2L

• Maker
    Discussie
  • sinds kort heb ik startproblemen, heb delcokap reeds vervangen maar nog steeds niet, dan start hij wel, dan weer niet
    heeeeeeeeeeeellllllllllp

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • Graag gedaan 😆

😀 yeeeeeeeeeaaaahaaaaaaaaaa
        het was inderdaad de relais die bleef plakken, wat een geluk dat er forums zoals deze bestaan.
        bedankt guys

héhé ik heb er altijd zo een stuk of 5 liggen in reserve

[quote=”911-lover”:1d4ewnt5]Ik heb de mijne destijds ook mogen vervangen van mijn Elver.
            Schijnt een typisch kwaaltje te zijn. 🙄 [/quote]Heb er standaard één reserve in de auto liggen..just in case…. 8)

Ik heb de mijne destijds ook mogen vervangen van mijn Elver.
              Schijnt een typisch kwaaltje te zijn. 🙄

Anoniem

Ik zou zowieso een dme relais halen , kost 80€denk ik. Zo kan je het eens proberen en als het dat niet is heb je gelijk een reserve, breken doet het toch wel eens ze. Ik heb reeds twee 3.2’s gehad en beide hebben het voorgehad.De prijs van een relais is geen depannage waard.

Doe dat maar eerst en als je nog iets zou willen weten bel me dan maar gerust eens.

Luc

http://www.lecars.be

alvast bedant allemaal voor de snelle replay, zal hier eerst al een gaan checken met wat ik nu weet

[quote=”lavidaloca”:2xha4hyd]hoe weet ik of de rotor nog goed is, hoe test je dat ?[/quote]

Goed naar kijken en zien of er geen barsten in zitten en tevens eens zien of het metalen stukje boven niet los zit

Luc
                      http://www.lecars.be

hoe weet ik of de rotor nog goed is, hoe test je dat ?

[quote=”lavidaloca”:6jgkqa0e]hoe zet ik een foto bij mijn naam ?

het is wel als ik de kabel losmaak van mijn bobijn dat er een koperen pinnetje mee uit de bobijn komt en in het kabeltje blijft steken is dat normaaal of moet die pin vastzitten in de bobijn.?

die mde relais waar vind ik die ergens ?[/quote]

DME relais zit onder je zetel van de bestuurder, en is je rotor nog goed ?

Luc

hoe zet ik een foto bij mijn naam ?

het is wel als ik de kabel losmaak van mijn bobijn dat er een koperen pinnetje mee uit de bobijn komt en in het kabeltje blijft steken is dat normaaal of moet die pin vastzitten in de bobijn.?

die mde relais waar vind ik die ergens ?

de centrale pin was afgebroken, moest deze wel vervangen

Heb je onsteking ? (vonken je bougies )

Waarom heb je de delcokap vervangen ?
                                Ik bedoel: wat deed je vermoeden dat dit het probleem zou verhelpen ?

motor draait gewoon rond, onsteekt gewoon niet denk ik, benzinepomp hoor je draaien
                                  waar zit die relais ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.