Steenslag langs binnenkant wielbogen

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Steenslag langs binnenkant wielbogen

• Maker
    Discussie
  • Beste,

achter de achterwielen heeft een 911 (enfin, toch de luchtgekoelde) geen plastic bescherming aan de binnenkant van de wielbogen. Hierdoor kan het zijn dat de vleugel sporen vertoont van stenen die aan de binnenkant de carrosserie hebben geraakt.

Daarom ben ik van plan een soort bescherming hiervoor te laten maken…voor ik hier aan begin, had ik graag es jullie meningen gehoord… alternatieven, of misschien is er een firma die dit soort beschermingen maakt en te koop aanbiedt… ❓ 😉

alle info welkom 😀

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
    • En van die hittebestendige mousse uit de racerij .
      Zo heet zal het zeker niet worden dat die vuur kan vatten (lees smelten)
      Ik denk idd dat dit een goed en betaalbaar alternatief is

Misschien iets in Carbon laten maken ?

Mousse of zo zou ik ook niet doen vanwege brandgevaar.

haha…ik weet het 😉 …maar een dunne alu-plaat gaat het nu ni maken…weegt(=letterlijk) ni op tegen de bescherming dat het biedt. Ik probeer het herlakken van de wagen liefst zo lang mogelijk uit te stellen, vandaar de vraag.

Ik had ook gedacht om een soort mousse of caoutchouc erin te kleven…is dat een idee of krijg ik brandgevaar??? ❓

Dat gaat de gewicht-winst van je RS wel niet ten goede komen hé Mich 😉

Kan je niet gewoon een beschermingslaag aanbrengen ? Soort verf, je kent het wel.

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.