Steenslagfolieset “Stoneshield”

Home Forum Porsche Talk Steenslagfolieset “Stoneshield”

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

Hallo iedereen,

Ik had bij mijn leveranciers eens het licht opgestoken betreft steenslag folie voor op de zijkanten van de wagen te kleven, dit daar ik zag bij het poetsen van mijn wagen dat deze bij mij een beetje geelachtig schijnt door de U.V., en dus eens mag vervangen worden door de leeftijd…
      Nu is deze film verkrijgbaar in de dikste kwaliteit 200mu op een rolbreedte van 152cm, enkel afneembaar op een minimum lengte van 5 lopende meter, en dit aan een superprijs, en dit (super) is dus niet positief bedoeld….. 😯

Zijn hier misschien nog personen die interesse hebben in zo een setje “stone-shield” stickers? dan word het misschien interessant om dit te kunnen verwerken met meerdere personen mocht dit lukken….
      Het model van sticker voor de 997 heb ik dus hier kunnen we mee verder…, en voor de andere modellen is er altijd een oplossing, er kan altijd een mal aangeleverd worden….

‘t is maar een vraagske héé ….. :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
      • Voor diegene die een steenslag-sticker-setje nodig hebben stuur mij even een mail naar wing67@live.be, dan hou ik deze mails bij tot we wat volk bij elkaar hebben om het nodige materiaal te kunnen bestellen… :popcorn:

Hallo Wing 67,

Zet me maar bij op de lijst, heb interesse voor een 993 4S.

Met Dank

Cg

Weinig of geen belangstelling Jacqeus, even in de diepvries steken en achter een tijdje eens oprakelen… :popcorn:
            Mocht je dringend aan een nieuw setje toe zijn dan moet je eens langskomen in Maaseik, ik heb een kleine hoeveelheid aangekocht van dit spul en kan je dan wel uit de nood helpen hoor… :up: :up:

Ik ben nog steeds geintereseerd

Ik heb de stalen binnengekregen en kan het volgende kwijt… :coolness:

Van het merk Avery zijn meerdere kwaliteiten verkrijgbaar maar deze twee waren de betere :
                Een PVC film met een dikte van 325micron, transparant maar met een garantie van 5 jaar buitentoepassing…., én een polyurethane film, ook transparant, met een dikte van 200 micron, dus vergelijkbaar met de dikte en kwaliteit van de 3M film, dus stel ik voor de Avery 200 micron polyurethane film met 7 jaar buitenkwaliteit hiervoor aan te kopen..
                Mochten jullie interesse hebben, en mij het “model” van sticker kunnen aanleveren/bezorgen, dan kunnen we een set (L&R) maken voor de kostprijs van 40-Euro/set
                Indien je langs zou komen met de wagen kunnen we het model van sticker kopiëren door middel van een montagetape…. (anders aanleveren op papier)

Ik heb mijn stickers die toch wel “geelachtig” geworden waren (door de leeftijd) vervangen, en het ziet er weer terug netjes uit :up:
                Bij interesse hoor ik het wel…

Dikste kwaliteit van 3M is 210mu !! maar de prijs wil ik hier niet meedelen….
                  Er worden stalen verzonden dus ik wacht deze “betaalbare” kwaliteit even af…, en hou jullie op de hoogte… :popcorn:

dus 0,20 mm, dat is de dikste kwaliteit die mijn leverancier aanbied… :popcorn: ga mijn licht volgende week eens opsteken bij 3M, alhoewel ik er helemaal geen voorstander van ben…, ik heb er de ervaring mee dat de 3M nogal snel een lijmbreuk heeft, dit wil zeggen dat de lijm lost van de vinyl, dus je hebt de sticker in de hand en de lijm zit nog op de ondergrond…
                    Maar goed, ik vraag het van de week eens op, want hoe dikker des te beter voor steenslag… :up:

micron.jpg

nee helaas deze dikte’s worden door de fabrikant uitgedrukt in “Mu” … ik weet ook niet welke dikte in millimeter 200 Mu zou zijn… :popcorn:

@wing67
                          heb gisteren de dikte eens gemeten van de 3M steenslagfolie.
                          dikte 0,28 mm
                          heb je hier iets aan?
                          floere

Ik ga hier een lijstje bijhouden, misschien komen we dan aan voldoende volk …. :popcorn:

1 Wing67 997
                            2 Jacques ?
                            3 Snoer964 993
                            4 Christophe P model G
                            5

voor mij een setje transparant voor een oud 11 je voor model G

[quote=”snoer 964″ post=232315]En hier is nr 3 , voor mij een setje transparant voor een 993 c2 , ik heb ze niet direct nodig maar komt van pas als ik hem volgend jaar misschien laat herspuiten !
                                Mvg snoer964[/quote]Genoteerd Snoer964 :up:
                                Ik ga hier een lijstje bijhouden, misschien komen we dan aan voldoende volk …. :popcorn:

1 Wing67
                                2 Jacques
                                3 Snoer964
                                4 ..

En hier is nr 3 , voor mij een setje transparant voor een 993 c2 , ik heb ze niet direct nodig maar komt van pas als ik hem volgend jaar misschien laat herspuiten !
                                  Mvg snoer964

klopt Indy, is een zéér redelijke prijs… :up: , maar mochten we voldoende kandidaten hebben weet ik beslist dat we dit prijsgunstiger kunnen aanbieden… :up:
                                    We zien wel, tot nu is Jacques de enige die interesse heeft… dus we zijn al met twee 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.