- Dit onderwerp bevat 27 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 6 maanden geleden door .
-
Discussie
-
31 maart 2016 om 17:18
Hallo iedereen,
Ik had bij mijn leveranciers eens het licht opgestoken betreft steenslag folie voor op de zijkanten van de wagen te kleven, dit daar ik zag bij het poetsen van mijn wagen dat deze bij mij een beetje geelachtig schijnt door de U.V., en dus eens mag vervangen worden door de leeftijd…
Nu is deze film verkrijgbaar in de dikste kwaliteit 200mu op een rolbreedte van 152cm, enkel afneembaar op een minimum lengte van 5 lopende meter, en dit aan een superprijs, en dit (super) is dus niet positief bedoeld….. 😯Zijn hier misschien nog personen die interesse hebben in zo een setje “stone-shield” stickers? dan word het misschien interessant om dit te kunnen verwerken met meerdere personen mocht dit lukken….
Het model van sticker voor de 997 heb ik dus hier kunnen we mee verder…, en voor de andere modellen is er altijd een oplossing, er kan altijd een mal aangeleverd worden….‘t is maar een vraagske héé ….. :popcorn:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.