steenslagsticker plaatsen

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 steenslagsticker plaatsen

• Maker
    Discussie
  • Beste forumleden,

Heeft er iemand van jullie een goed trukje, om de steenslagsticker op de achtervleugel blaasvrij te plaatsen?

Alle hulp welkom :hail: :hail:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
    • Bedankt aan allen voor de reacties :drink:
      één ding is zeker,Ik ga van die stickers plakken zeker mijn hobby niet maken :mrgreen:

knap gedaan 😆

:first:

Zeer mooi werk Bert!
            Is een hele andere auto dan toen ik hem zag! Nogmaals proficiat!!

Stond nochtans op het punt om het te laten doen. :popcorn:
              Na te horen van de man van de belettering, dat hij een nachtje bij hem moest blijven voor dit werkje :think: , heb ik toch maar besloten om het nog eens zelf te proberen.

Mooi resultaat :up: je hebt weer iets bijgeleerd :applaus:

Knap werk . :applaus: :applaus:
                  Het is trouwens verwonderlijk hoe snel een originele sticker verkleurd. 😥

Wim

De aanhouder wint Bert. :up:

Vandaag dan maar alle moed nog eens bij elkaar genomen en een tweede poging ondernomen.
                      Ditmaal met produkt van Innotec speciaal voor bestickering te plaatsen.

Resultaat :up: :up:

Steenslag001.JPG

Steenslag002.JPG

Schitterend produkt

Steenslag003.JPG

Ik weet zeker met of zonder sticker deze gaat als een speer.
                        Ziet er weer prachtig uit.
                        Veel rijplezier en vooral veel veilige km’s

Bert Timo heeft gouden handen maar is niet verwonderlijk als je naar zijn stamboom kijkt .

Begin zo stilaan te vermoeden dat dat geen stamboom is, maar een heel stamBOS :respect2: 😀

Bert Timo heeft gouden handen :up: maar is niet verwonderlijk als je naar zijn stamboom kijkt . 😉

Tof klusje he :bounce: blaasjes kan je verwijderen door met een stopnaald een gaatje te prikken en vervolgens de lucht er uit te duwen 🙄 ik heb er ook al gemonteerd en ik moet zeggen dat als je hem net gekleefd hebt hij er nog niet strak uit ziet je moet het een paar dagen laten hangen om een beter resultaat te verkrijgen,ik krijg een goed resultaat met water en zeep

auto is af , proficiat Bert en veel geluk ermee :respect2: :up: :first:

Het is opmerkelijk hoe snel die stickers geel worden

Kan er dus misschien beter twee nieuwe bestellen 😆

De steenslagsticker moest er bij mij af voor de herstelling van het ongeval 😕
                                  Geel was deze eigenlijk nog niet.

Maar is inderdaad een secuur klusje, en bij ins doet dat er maar een, en dat is Timo.
                                  De rest inclusief ik wagen ons er niet aan.

:respect2: :respect2: voor Timo

Ik heb verschillende keren een klapke gedaan met diene brave man hier boven

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.