Steenslagstickers.

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Steenslagstickers.

• Maker
    Discussie

• Pascal911
    Deelnemer

Hallo;
      mijn wagen ,een 9934S,is herspoten en ga nu de steenslagstickers aanbrengen;
      Wie in de buurt van Mechelen bezit zo een wagen,dat ik ongeveer kan zien
      op welk punt ik ze moet aanbrengen.
      Graag een reactie.
      Grtz Pascal911

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
      • Dat is geen enkel probleem deepee,je kan erop rekenen,
        maar het zijn wel de stickers van mijn 9934S hè…
        Grtz Pascal.

Wim

Helaas niet, heeft die gesneden en ik heb ze meegenomen. 😳

Maar met transparant papier kun je van de ander kant een mal maken. en daar kun je dan ook weer een set van laten snijden. 💡

@ pascal911: je hebt aan mij gegarandeerde afzet voor een setje stickers aan halve prijs. ik verwacht eind deze week mijn luchtkoeler terug van de spuiter na herstelling van parkeerschade thv het linker achterwiel.
            @ cabrio wim: mocht pascal geen duplicaat laten maken, heb jij of ferdy de contouren voor de 993-versie nog?

Wim

Ferdy had precies dezelfde dikte en structuur.

http://www.vanhaperendesign.nl/

Had ik ook al aan gedacht,maar dan moeten ze redelijk dik zijn.
                en zouden de originele niet anders zijn in structuur?

Wim

Tip: Ga even langs bij een stickerman in de buurt.
                  Die hebben dat transparante spul ook, en laat er twee na snijden.
                  Kosten bijna nihil, en gaat het dan mis heb je nog een reserve.
                  gaat het goed kun je het set aanbieden voor de helft van de Porsche prijs. 😉 😆

Kga er idd men tijd voor nemen,hopelijk lukt het me;ze kosten
                    tenslotte ook ongeveer78 euro stuk.

Wim

Jawel, bij een 964 turbo en 993 hebben we ze erop geplakt.
                      Maar is inderdaad een karweitje wat je niet even snel tussen door moet doen. 💡

Thx cabrio Wim,
                        tzijn idd originele stickers van Porsche,heb je er zelf al geplakt dan?
                        Grtz pascal911

Wim

Als je de originele stickers van Porsche hebt, zijn deze precies op maak gesneden.
                          Als je ze plakt, dan de rand aanhouden van het achtenscherm wielkast, en onderaan skirt.

Als je ze zelf plakt, zorg dan dat je lauw warm water hebt met zeepsop, en de carrosserie goed nat spuiten.
                          Daarna de sticker op leggen vanaf de wielkast rand, en dan met rubberen carrosserie spatel het vocht eronderuit wrijven, zodat er geen lucht belletjes meer onder zitten.
                          De andere morgen zal het dan goed gehecht zijn.

Thx PT,kan ik me al op baseren,zijn deze origineel zo aangebracht,bedoel van
                            afstanden?
                            Grtz Pascal911.

PT

Misschien heeft u hier iets aan :
                              [IMG]http://i574.photobucket.com/albums/ss188/1polleke/11_05_2008010.jpg[/IMG]

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.