Stef75 even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Stef75 even voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Hoi,

even mezelf en mijn auto even voorstellen.

Stef75, Stef is een lang verhaal, maar de 75 is mijn geboorte jaar, net als het geboorte jaar van mijn 911s
    Autofanaat in hart en nieren en altijd VW minded geweest, Januari 2013 naar het Porsche Museum in Stuttgart geweest en aldaar mijn hart volledig verloren, en na een testrit met een dergelijk model op zoek gegaan naar een 911 van mijn geboorte jaar/maand.

Het beestje komt van sunny California en komt van de eerste eigenaar… helaas zonder historiek. Maar wel een matching nummer.
    Gekocht in de zomer van 2013 en een jaar lang aan de motor revisie gewerkt… en enkele persoonlijke details aangebracht… velgen en striping.

omdat een beeld meer zegt dan 1000 woorden…

Attachments:
    • 10703711_1557659531123445_5756408163649190799_n.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
    • Video start up.

Voor
      IMG_2331.jpg

Tijdens
      IMG_2815.jpg

na
      IMG_1014.jpg

na
      IMG_1017.jpg

je bedoelt #85210 ?

Thanks, running engine on post #22

Sent from my iPhone using Tapatalk

Wees welkom en proficiat met dat prachtig stuk mekaniek! :respect2:

jawatte jong om te beginne doet ge de zaken ook ni half, direct n nieuw moteurke, skoon skoon.
              Zeer mooi kleurtje, en vette velgjes

Succes met je nieuw speelgoed !
              James

Prachtig machien Stef.
                Heel veel rijgenot ermee.

proficiat en welkom hier :drink:

[video]http://vid117.photobucket.com/albums/o65/MK1-Oettinger/911/IMG_3804.mp4[/video]
                    wxwwxxwxwxw

haha idem als mijn link 🙂
                      toch bedankt voor de effort 😉

mijn poging om de fire up video live te zetten: klik

@ stef75: als je nu deze post quote, dan kan je zien welke syntax ik getypt heb.

First Fire Up

[video src="https://vid117.photobucket.com/albums/o65/MK1-Oettinger/911/IMG_3804.mp4" /]

zou hem moeten zijn

ik neem aan dat je het elders wil hosten en de link naar PFB wil plaatsen? post hier anders gewoon de URL, dan zal iemand je wel helpen om het live te krijgen.

Krijg dat filmpje niet ge-upload 🙁

welkom Stef,

jouw zoektocht is beloond :up:

als je zelf de revisie hebt gedaan, hoedje af, dat ziet er als nieuw uit :hail:

nu dat filmje van de start up nog, want wil wel horen hoe dat draait :lekker:

Welkom. Mooie *porsche

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.