Stel eens iemand anders voor: Ties, jongste Copiloot ever

Home Forum Zeverhoekje Stel eens iemand anders voor: Ties, jongste Copiloot ever

• Maker
    Discussie
  • Ik zou graag het jongste porsche-forum lid ooit willen inschrijven. Toen ik gisteren onderweg was naar Luc van RSR-motors, kreeg ik een paniekerig telefoontje van mijn hoogzwangere zus. Hoewel ze pas volgende week uitgeteld was, was de bevalling plotseling begonnen. Haar man was in het buitenland, en ze moest dringend naar het ziekenhuis gebracht worden. Ik dus teruggekeerd, vlug een plastic over de zetels gelegd en zus erin geholpen, en dan race naar het ziekenhuis , want halfweg had de nieuwe spruit besloten zijn hoofdje al buiten te steken (hoe zou je zelf zijn als je in een boxster S mag meerijden 😀 ). In het ziekenhuis aangekomen hebben ze het dan ook niet tot op de kamer gehaald maar is hij op een inderhaast bijgehaald bed in de gang ter wereld gekomen. Moeder en zoon Ties, 50 cm, 3.315kg stellen het beide zeer goed.Ik denk echter wel dat hij niet alleen een van de snelste borelingen is, maar ook de allerjongste porsche-copiloot ever.

Ik ben trouwens aan het lobby-en bij de papa om bij het aangeven een tweede of derde naam Ferry of Ferdinand er tussen te smokkelen, maar dat heeft nog wat overtuigingskracht nodig.

PS : Luc sorry maar ben in alle consternatie vergeten af te bellen, en toen ik gisteren thuis kwam vond ik het al te laat om je nog te bellen, Ik bezorg je wel een doosje Kinnekeskak (Suikerbonen) bij mijn nieuwe afspraak om het goed te maken.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Mooi verhaal, proficiat 🙂

Tof verhaal en proficiat aan de hele familie ! 😀

Anoniem

meesterlijk bangelijk en meer dan een dikke profi aan de ouders en de porsche (suiker) nonkel 😉 )

Bijzonder verhaal maar als vader de geboorte van je kind missen is veel minder.

dikke proficiat aan de ouders!

Leuk verhaal, al zal je er nu meer mee kunnen lachen dan op het moment zelf waarschijnlijk… 😉

Anoniem

[quote=”yabba944″:19urguwd].

Ik ben trouwens aan het lobby-en bij de papa om bij het aangeven een tweede of derde naam Ferry of Ferdinand er tussen te smokkelen, maar dat heeft nog wat overtuigingskracht nodig.

.[/quote]

Proficiat alvast. Mijn zoontje noemt Ferre, misschien een mooi alternatief als ze Ferry niet zien zitten.
                Groeten.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.