Stel je even voor …

Home Forum Stel jezelf even voor ! Stel je even voor …

• Maker
    Discussie
  • Goedemorgen allen,
    Graag wil ik iedereen hier op het forum een ongeluk vrij, liefdevol maar vooral gezond 2020 wensen.
    In de voorbije jaren heb ik tal van Porsches gereden en ook nu rij ik nog steeds Porsche.
    Wel heb ik het voorbije jaar “2019” twee slippers gemaakt naar het merk Ferrari 😕 .
    Eerst met een Lusso T (was niets voor mij vanwege te veel autostrade gericht en te weinig sporty), dan de sportievere 812 gekocht maar ook nu na een 4-tal maanden mis ik Porsche :salut: .
    Heb mezelf de voorbije maanden opgelegd om het merk Ferrari een kans te geven en te leren appreciëren, heb dat ook gedaan maar het gemis naar Porsche is te groot.
    Het zit hem in zovele details …:wink: … later misschien meer hierover.
    Trouwens … mijn echtgenote zegt dat ik een Porschist ben in hart en nieren en niet thuishoor in de F. Misschien ook zij want ze heeft zelfs nog niet met de F willen rijden :wtf:
    Daar een vrouw niet alleen vaak het laatste woord heeft maar ook héél af en toe gelijk heeft … zal ik haar toch moeten geloven.
    Maw … de F zal nu snel terugkeren naar de garage om te verkopen en ben momenteel op zoek naar een sportievere versie van Porsche om naast mijn dag dagelijkse ritten met de huidige … heel af en toe eens een circuit te gaan opzoeken.
    Sportieve groeten,
    Pedro

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Welkom terug Pedro. Je slippertjes zijn je vergeven . . . denk ik 😀

Welcome back 😀

Welkom terug!

Welcome (back) Pedro !

Welkom Pedro vanwege de webmaster – veel plezier hier op het forum :driver: .

Welkom Pedro :up:

Welkom op het forum !!!

Welkom :up:

Die Superfast zou ik ook wel eens aan de tand willen voelen. Beetje veel over mijn budget wel..

Welkom (terug) hier Pedro :applaus:

123

welkom back

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.