Stel je zelf even voor

Home Forum Stel jezelf even voor ! Stel je zelf even voor

• Maker
    Discussie
  • Hallo, ik ben Dirk.
    Ik ben sinds kleinste gefascineerd en gepassioneerd door het merk Porsche. Die eerste liefde is ontstaan op 5-jarige leeftijd toen mijn moeder’s VW kever uitlaat stuk was en de luchtgekoelde motor werkelijk het geluid van een 911 boxer motor voortbracht.

Ik ben in het bezit van een 993 Carrera 4S, die ik laat onderhouden bij Porsche in Aken. ik rij met deze wagen hooguit een 2.500 km per jaar .
    Ik kijk er naar uit om praktische tips en rijervaringen te delen met de forum leden.
    Vriendelijke groeten, Dirk ( Flatsix6)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • Waar blijven die foto’s? Er zijn er hier al een paar die te zitten nagelbijten tot dat er hier foto’s worden gepost van je beauty!!!!

welkom Johan, met je kever ervaring zal je niet zoveel tijd nodig hebben om te gewennen aan een 996
        het blokje achterin is gewoon wat pittiger

Wim

Welkom op het forum Johan, en heb je draadje even afgesplitst van de andere nieuwkomer, want dit gaan we niet door elkaar halen.
          Dus een geheel draadje voor jou.

Hallo beste liefhebbers,

Ik stel me ook graag even voor als nieuwkomer, ik ben Johan, ben van beroep handelsafgevaardigde in bedrijfsvoertuigen, ben steeds liefhebber geweest van Porsche maar helaas staat er nog geen in mijn garage, dus tijd om er stilaan verandering in te brengen 🙂

Ik heb geruime tijd een mooie Kever Cabrio gehad van 1968 en heb deze enige tijd terug verkocht dus er is plaats in mijn garage 🙂 ik ben niet actief op zoek maar tips zijn steeds welkom, het model dat me momenteel aanspreekt is de 996 C4 3.6 Tip.

Zo jullie hebben een beetje info over mezelf, ik ben niet dagelijks op het forum maar prober af en toe een bezoekje te brengen.

Graag tot binnenkort!

Grts,
            Johan

Welkom Dirk,

Ik ben hier ook nieuw sinds enkele dagen..
              Nu voel ik me al iets minder alleen 🙂

Tevens fantastische bak die je hebt op je omschrijving af te gaan!

Gr

Denis

Welkom Dirk! Je hebt goeie smaak;)

Hartelijk welkom Dirk!

En om er onmiddellijk bij te zijn als je die foto’s post, heb ik een abonnement genomen op je topic!!!!

Welkom op het forum Dirk.
                    Ik moet zeggen: je hebt een zeer goede smaak wat betreft je autokeuze 🙂 Jammer dat ze de laatste jaren bijna onbetaalbaar geworden zijn.
                    Geniet ervan!!

welkom met jouw lekkere porsche 🙂

maar, zolang wij geen foto’s gezien hebben geloven wij u niet hoor …..

Welkom naamgenoot !
                        Ene 993 4S , jawadde.
                        One of my all time favourite .
                        FOTO’S please , VEEEEL FOTO’s !!!!

welkom
                          en veel genot met de 993 4S
                          leuke super auto

XXX

Welkom Dirk, netjes een 993 4S.
                            Hoog tijd dat we hier wat foto’s tezien gaan krijgen 🙂

Wauw 993 C4S … klasse !!!

Welkom op het Porsche forum.

Welkom, heb je ook foto’s van je bolide?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.