stel jezelf even voor

Home Forum Stel jezelf even voor ! stel jezelf even voor

• Maker
    Discussie
  • Ik ben Piet, al geruime tijd wat passief aangesloten geweest bij het Belgische Porsche forum. Ook doordat ik als Nederlander in het mooie Belgische plaatsje Reppel (Bocholt) 15 jaar woonachtig was. Toch alweer 3 jaar terug naar mijn roots in Nederland. Ben nu vanwege mijn pensioen weer wat meer bezig met mijn mooie Porsche, vandaar ook weer wat meer aandacht voor de forums. Dan toch naar de kern, mijn Porsche. Dit is een 911 Targa 2.7 van 1976 model 1977 (1e modellen met verzinkte bodems). Heb deze Porsche al sinds 2005 in mijn bezit auto is volledig origineel en Nederlands, kleur(ëikenblad groen), km 172.000. Voor de kenners van Nederlandse taxaties ( Fiva Fehac) heeft de wagen een classificatie meegekregen van C+ .

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Welkom oude landgenoot! 🙂
      Fraaie Targa!

Tres bien et Bonjour!!

XXX

Hallo Piet.
          Top, een targa erbij op het forum en nog in een nette kleur ook :up:

Welkom op het forum

Foto’s komen eraan

Betere foto komt eraan.

Geen houtinleg DeePee, enige optie die de eerste eigenaar heeft toegevoegd zijn verstelbare elektrisch spiegels. Rest is basic.

Welkom Piet! Wij willen graag meer foto’s zien!

bonjour Piet ,

Bienvenue ici et amuse toi bien 😀

Een sympathieke noorderbuur begroeten we in het Frans,zeker in Limburg 😉

ik hoop dat je nog een betere foto post van je mooie 911 Targa

Welkom :up:

welkom :up:

Welkom Piet,
                            je hebt een mooie bolide in een zeldzame kleur.
                            heb je ook houtinleg op je dashbord?

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.