Stel me even voor

Home Forum Stel jezelf even voor ! Stel me even voor

• Maker
    Discussie
  • Beste Leden,

Na reeds op jong leeftijd gebeten geweest zijde door de Porsche microbe, maar na een lange incubatieperiode toch het anti dope gekocht tegen mijn midlife crisis : een Porsche Boxster (2001), zwart, vet in de opties gedoopt. Mijn Madam was ook akkoord (vooral omdat zij dan van mijn gezaag vanaf zou zijn, en de wagen staat nu eenmaal ook niet gecatalogeerd als een pussy magnet…). Eerst nog even getwijfeld tussen de Mercedes SLK, BMW Z3 en de audi TT, maar mijn vermoeden werd geconfirmeerd na een dolle testrit : stevige wegligging, sportief rijgedrag zonder in het quadraat te gaan en het loeiend gezang van de 6 cylinder boxermotor. Wagen steeds onderhouden bij Verellen en heb er nog echte problemen mee gehad sinds mijn aankoop 4 jaar geleden. Niet dat ik veel km’s doe, maar dat is soms ook niet goed voor een wagen. Alternator reeds vervangen en misschien een klein lekje in m’n aircocondensor, maar dat zie ik deze zomer wanneer ik voor een refill ga.

We maken soms enkele uitstapjes in de zomer samen met mijn schoonbroer die ook een Boxster heeft (1998), en wordt in het weekend gebruikt bij mooi weer.

Foto’s volgen later, wanneer hij uit zijn winterslaap ontwaakt.

Ik hoop in de toekomst eens naar een bijeenkomst te komen, en een mee te toeren. Zijn er ook uitstapjes met alleen Boxsters, of gaat dit alleen door met heel de familie…

Gegroet…

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Welkom :drink: en veel fun met je P :driver:

[quote=”Mushroom” post=121893]Welkom!!
        Ik denk dat je ergens in je tekst het woordje “geen” vergeten bent! :salut: :up:
        In principe zijn de rondritten voor alle Porsches, al durft er al ne keer ne Passat of ne Polo 😳 ook tussenzitten, er is echter wel één event voor alleen Boxsters, datum voor dit jaar is nog niet gekend though…

Click

:sarcastisch :mrgreen: :drink:[/quote]

:relaxman:

Welkom !

Welkom hier :drink:

Van harte welkom op dit forum . :up:

Welkom en geniet van je Boxter en laat nu de zomer maar komen.

Welkom :applaus: :applaus: :applaus:

[quote=”Mushroom” post=121893]Welkom!!
                  Ik denk dat je ergens in je tekst het woordje “geen” vergeten bent! :salut: :up:
                  In principe zijn de rondritten voor alle Porsches, al durft er al ne keer ne Passat of ne Polo 😳 ook tussenzitten, er is echter wel één event voor alleen Boxsters, datum voor dit jaar is nog niet gekend though…

Click

:sarcastisch :mrgreen: :drink:[/quote]

Knap van je, vooral de link die nergens op slaat 🙄

welkom, veel :driver: plezier, en veel zon zodat het kapje af kan.

welkom, en we zien hier dolgraag foto’s verschijnen van je bolide 😆 , en voor de rest genieten van je wagen 😀

Welkom! Noteer alvast 7 juli maar … Dan gaat onze 5e zomersproetjesrit door :first: en jij bent de eerste die deze datum te horen krijgt :first: … Officiele uitnodiging volgt op het forum binnen een maandje of 2 … :drink:

Benvenuti hier,
                          hopelijk volgen de pics snel, zijn hier nogal zot op.
                          Ciao,
                          Luc

Wim

Welkom flips, en maar hopen dat het vlug mooi weer mag zijn.

Welkom!!

Click

:sarcastisch :mrgreen: :drink:

welkom :salut:

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.