Stel mezelf even voor…

Home Forum Stel jezelf even voor ! Stel mezelf even voor…

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Nadat ik jullie forum al een tijdje met veel interesse volg, zou ik toch graag wat actiever meedoen. Ik ben 38 jaar en woonachtig in Vlaams Brabant. Zo’n 33 jaar geleden mocht ik vaak meerijden in een 911 turbo van een familielid en natuurlijk had ik sindsdien de microbe te pakken. Nu zit ik met het volgende dilemma: mijn echtgenote heeft eindelijk het licht op groen gezet voor de aankoop van een porsche. Zelf zou ze liever nog even wachten op de lancering van de Macan om die dan als gezinswagen te gebruiken. Ikzelf zou liever een echte oude 911 van rond 1980 kopen en als derde wagen gebruiken. Ik meen dat een Macan zo’n kleine 50 000 euro zal kosten, maar kan ik voor de helft daarvan geen goede luchtgekoelde vinden?
    Alvast bedankt.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Ik persoonlijk zou ook liever een wat oudere 911 als 3e wagen erbij kopen.
      Blijft toch altijd een speciale droom voor velen.
      Ik gebruik mijn 997 als daily maar heb daarnaast een wat grotere voor personen en goederen vervoer.
      Die wordt weinig gebruikt dus gaat ook lang mee hoop ik.
      Sukses met beslissing en zoektocht.

Welkom hier! 😀

Over je link: Perfecte staat voor maar 17k!? :sarcastisch Oppassen! 😉
        Neem iemand mee met verstand van zaken als je ernaar gaat kijken,
        laat desnoods een AKK doen indien overtuigd op het eerste zicht.

welkom op het forum
          een oude 911 heeft iets
          prachtige auto.mooi geluid die lucht koelers
          succes met je zoektocht
          :drink:

Bedankt voor de reactie.
            Een 997 als gezinswagen is geen optie vrees ik aangezien ik nog een jaartje of twee vast zit aan een Bungaboo kinderwagen!
            Kent er iemand soms deze wagen http://www.oldtimers-te-koop.be/oldtimer-autos/Oldtimer-porsche_166961.aspx ?
            Mvg

XXX

Welkom Porscheliefhebber.
              De Macan lijkt me een leuke om als Daly te gebruiken, een oude 911…
              Daar heb je af en toe toch wel eens werk aan, al moet ik zeggen dat het wel meevalt.
              Voor 25k een goeije vinden, scherp maar haalbaar.

Succes :relaxman:

Van harte welkom op dit gezellig en informatief forum . :applaus:

De Macan zal een mooie en comfortabele wagen zijn maar niet direct een sportwagen a la 911 .Toch zeker niet in dieseluitvoering .
                Voor 50000 euro kan je al een mooie 997 (911) vinden die je als Daily kan gebruiken .Dan heb je een vrij recente wagen en 911 .

Hou ons op de hoogte wat het zal worden .

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.