Stemmen gezocht

Home Forum Zeverhoekje Stemmen gezocht

• Maker
    Discussie
  • Beste Porscherijders

Mijn zoon doet mee aan een profesionele wedstrijd en is genomineerd.
    Nu heeft hij nog stemmen nodig voor de publieksprijs en daarom dit ongebruikelijke verzoek.
    Als ge op de volgende site http://www.hairdressersaward.be/nl/general/stem-voor-%E2%80%98consumer-award%E2%80%99 gaat kunt ge dan stemmen voor nummer 3, dit is de creatie van mijn zoon die genomineerd werd door een internationale vakjury.
    Ik hoop dat ik mag rekenen op 1 minuutje van uw tijd en alleszins al bedankt op voorhand.
    Groetjes
    Evert

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
  • Anoniem

Wellicht vals gespeeld. 🙄
      Je kan immers meerdere malen stemmen als je de coekie van de website telkens uit uw PC wist.
      Je kan dan makkelijk 100 keer per minuut stemmen.

Anoniem

Toch proficiat!
        Sluwe zet om de laatste nacht nog vlug massa’s stemmen te geven, zo zie je maar hoe sommigen ermee bezig zijn om toch maar te kunnen winnen!

Wim

Voor de eerste keer en dan al bij de eerste 3 = in mijn ogen Toppie.

Zoals beloofd de uitslag, wij zijn tot de laatste dag tweede gebleven achter 3 maar foto 7 heeft de laatstse stemnacht alleen al honderden stemmen gekregen(per uur kwamen er enkel bij hem honderden stemmen bij :shock:) en heeft zo mijn zoon naar de derde plaats geduwd.
            Al bij al een zeer goed resultaat vind ik voor zijn eerste deelname want hij heeft ook zeer veel stemmen gekregen van niet vrienden en proffesionele stemmers.
            Toch nog eens geweldig bedankt aan alle “stemmers” voor hun solidariteit.
            Groetjes Evert

Done

We zitten al op 23% en halen de eerste in, het gaat goed voorruit bedankt aan allen nog een inspanning en we halen het wel.

Evert

+1 😉

done.

maar nog steeds 2de 🙁 kom op forummers nog enkele stemmen

Also a vote from Poland 😉

De huidige stand :

1 – Foto 4 : 31% (is ook wel echt een knap kapsel en niet onterecht zo hoog genoteerd)
                      2 – Foto 3 : 20%
                      3 – Foto 5 : 14%
                      4/5 – Foto 6 en foto 8 : 13%
                      6 – Foto 1 : 6%
                      7 : Foto 2 : 2%
                      8 : Foto 7 : 1% (zal niet zoveel vrienden hebben zeker 😉 )

en mijn stem heb je ook

Anoniem

voilà, nog eentje erbij.

done

hier ook done

Anoniem

Done

Hello;
                                  Alleszins al erg bedankt aan alle stemmers voor de hulp, we gaan voorruit.
                                  Ik vind het bijzonder fijn dat ook voor zoiets de porscherijders samenspannen en elkaar helpen.
                                  Ik besef nu pas de draagwijdte van dit forum en wil dan ook persoonlijk ook de moderators bedanken voor hun “vrijwilligerswerk” op dit forum.
                                  Ik kom hier zeker later nog gepast op terug.

Groetjes
                                  Evert

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.