Stemmen gezocht

Home Forum Zeverhoekje Stemmen gezocht

• Maker
    Discussie

• egra
    Deelnemer

Beste Porscherijders

Mijn zoon doet mee aan een profesionele wedstrijd en is genomineerd.
      Nu heeft hij nog stemmen nodig voor de publieksprijs en daarom dit ongebruikelijke verzoek.
      Als ge op de volgende site http://www.hairdressersaward.be/nl/general/stem-voor-%E2%80%98consumer-award%E2%80%99 gaat kunt ge dan stemmen voor nummer 3, dit is de creatie van mijn zoon die genomineerd werd door een internationale vakjury.
      Ik hoop dat ik mag rekenen op 1 minuutje van uw tijd en alleszins al bedankt op voorhand.
      Groetjes
      Evert

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
      • Done

done

rjf

Done 😉

Anoniem

Na mijn stem 18%, 2de plaats.

egra schrijft:

Dit is tof van u Wim, ik zal zeker niet nalaten om verslag uit te brengen, maar hebt ge ervaring en of relaties in het beroep of zo?

Bwa, een beetje wel hé wim 😉

In ieder geval heb ik gestemt op foto 3 as requested,

Groetjes

done

egra schrijft:

Dit is tof van u Wim, ik zal zeker niet nalaten om verslag uit te brengen, maar hebt ge ervaring en of relaties in het beroep of zo?

Als ik me niet vergis heeft Wim heel wat met z’n handen in het haar gezeten ;-).

+1 😉 Als ik echter eerlijk moet zijn zou m’n voorkeur ook naar een andere uitgaan 😳 , maar zoals Wim al zei, als we kunnen helpen … Bovendien ben ik alles behalve een expert op het vlak van haren en coupes. De enige coupe die me echt kan boeien is een 911 coupe 😆 .

Wim

Als echte kapper gestemd natuurlijk, maar eigenlijk ging mijn voorkeur uit naar nummer 4, dit uit commercieel oogpunt natuurlijk. 😉

Asymmetrie is een klein beetje done. 💡

Maar forummers dienen geholpen te worden, zo niet met de auto, dan maar met haar. 8)

We hebben hier trouwens nog een moeten stemmen voor bepaalde dongen, maar nooit eigenlijk de uitslag gekregen.

Dus laat het nadien even weten wat het geworden is.

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.