Stenay-Reims-Champagnestreek afgelopen weekend

Home Forum Porsche Uitstappen Stenay-Reims-Champagnestreek afgelopen weekend

• Maker
    Discussie
  • Afgelopen lang weekend zo’n 1400km over de Noord-Franse wegen geboenderd met 7 vrienden in wat snelle bolides…, het was heerlijk!
    Doen we elk jaar 1 a 2 keer, ik kan het iedereen aanraden.
    Heerlijke stuurmansweggetjes zonder verkeer, zonder flitsers en met zeer weinig verkeer.

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
    • Er steekt een arm vooruit… Zeker dat het in Frankrijk was?
      Was het niet Duitsland ? :happy:

0

bah ik gok op caesar of is het sarkozy, beide ondertussen van hun voetstuk gevallen 😉

0

Da’s in Rio, en dat is Jezus :happy:
          Maar ik kan verkeerd zijn hoor 8)

0

mooi, waar staat die toren ergens en wie staat daar vanboven op ? gewoon nieuwsgierigheid van iemand die geen meer geld heeft om op reis te gaan :mrgreen: :happy:

0

Mooie rit precies!! :respekt:

0

Mooie streek, ik wilde deze week gaan maar door het slechte weer dat ze hebben aangekondigt hebben we het maar geannuleerd.

0

Nadat ge uwen 928 gewassen had was er geen water meer over zeker voor uw maat z’n 993? :mrgreen: :happy:

Inderdaad prachtige streek om te rijden :driver:

0

Dat was een vochtige kleivlakte… leuk driftparkoersje dus :mrgreen:

0

Mooie foto’s en prachtige streek .Vele forummers zullen terug denken aan hun uitstap vorig jaar naar de Champagnestreek .
                      En tussendoor ook een rally gehouden ? 😉 😉

0
                    9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.