Stereo

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Stereo

• Maker
    Discussie

• Number1
    Deelnemer

Weet iemand waar ge terecht kunt voor professionele tips voor uw installatie? Er steekt redelijk wat materiaal in (maar veeleisend als ik ben nog niet goed genoeg) maar zou is met iemand met echte kennis terzake willen praten over de mogelijkheden enz…

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
      • als die kennis uit Edegem van jou dat ziet zitten eventueel, lijkt me dat wel interessant.

tja, het neemt niet veel plaats in he.
          de tweeters staan op het dashboard, naar binnen gericht, de mid’s in de deur onderaan en de 16cm in de deuren achteraan. de tweeter overstemt nogal veel (zeker wanneer aangesloten op de versterker) zodat je hard het gevoel hebt dat er voorderest niks anders meespeelt.zelf de drums komen uit de tweeters!

focal is heel goed, caliber vrij goed en pioneer is niets

let op: voor HU is pioneer wel goed, maar niet voor subs of andere luidsprekers of versterkers

😯
              sweet jesus almighty in heavens…das veel geld voor ne versterker voor in de auto.
              tis ne 968 trouwens
              momenteel staat er in:
              – 3-weg utopians van focal
              – 2 x 195 watt versterker van calibre
              – radiootje van blaupunkt
              – 16 cm subje van pioneer

de laatste ingreep is de 3-weg aangesloten op de radio (4×50), te weinig om er iets deftig uit te krijgen, I know, maar somehow klinkt het geheel al iets harmonieuzer. maar ik ben niet zo te vinden voor compromissen
              😉

[quote=”Number1″:3hfunqo5]er steekt al voor meer dan 1500 euro in momenteel…vind enkel dat het voor dat geld beter mocht zijn…daarom zou een professionele mening wel handig om te zien wat je mag/kan verwachten.
                wat ik NIET wil bereiken is nen auto dat als ge voorbijrijdt heel het dorp het kan horen 😕 [/quote]

1500 euro is nog niet zo veel hoor, als ge ziet wat sommige topmerken kosten:

soundstream human reign: 4500 euro (versterker)

soundstream tarantula sub 15″: 499 euro

….

1500 euro voor perfect ice is dus bijna onmogelijk

Welke auto spreken we nu ❓

911’je is niet zo evident om er echt een behoorlijk stukkie muziek uit te krijgen 🙄

Je zal naar luidsprekerseries moeten gaan die behooooorlijke kluit kosten.

Crewing Vega, Boston acoustics pro series, en al dat soort stuff …

Dirk
                  😉

er steekt al voor meer dan 1500 euro in momenteel…vind enkel dat het voor dat geld beter mocht zijn…daarom zou een professionele mening wel handig om te zien wat je mag/kan verwachten.
                    wat ik NIET wil bereiken is nen auto dat als ge voorbijrijdt heel het dorp het kan horen 😕

[quote=”Number1″:15jt86j6]Weet iemand waar ge terecht kunt voor professionele tips voor uw installatie? Er steekt redelijk wat materiaal in (maar veeleisend als ik ben nog niet goed genoeg) maar zou is met iemand met echte kennis terzake willen praten over de mogelijkheden enz…[/quote]

Ik ken wel zo iemand.
                      Die werkt voor een Car Hifi center en maakt ook van die ShowCars voor op beurzen en shows, je weet wel met heel wat Hifi, video, playstation…
                      Die werkt dat zeer proper af.

Die doet dat ook buiten zijn uren… maar woont wel in Edegem ( antwerpen )

Wat wil je weten/spenderen/bereiken ❓

3 essentiële vragen alvorens er een antwoord uit voort kan vloeien 😉

Dirk
                        😉

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.