Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › sticker nr plaat…?
- Dit onderwerp bevat 41 reacties, 22 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 4 maanden geleden door
René De Coninck.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Da’s idd ne goeien tip als ze me es te stekken hebben…
mijn nummerplaat is kleiner en wit met zwarte tekens, tot nu toe slechts 1 boete gehad v 50€, niet moeten tonen bij de flikken achteraf. ook op de keuring vorig jaar geen probleem :relaxman:
Toen ik hem kocht hing het plakkaat vooraan scheef en dus het plak ook dus het ganse boeltje laten cleanen en met een propere sticker gewerkt 8)
Geen gezever in W-Vl over de gaatjes!
@ Funny: Eigen fabrikaat. Stock Vermeersch verkoopt de zuignapkes. In bovenste gedeelte is er een gaatje diameter 4 mm. Met boutje M6 kan dat perfect gemonteerd worden 😀
Alles tesamen, nr-plaat en klein materiaal zat ik aan een slordige 10 € :relaxman:
@ jochen
da mag nie wat je daar gedaan hebt
er zitten twee gaten in waar die niet horen te zitten , je moet de 4 hoeken gebruikenEr mogen vooraan ook geen gaten geboord worden in uw plaat…
(domme wetgeving mja)Voila in bijlage de oplossing…..en de boutjes zijn verzinkt, net alsof deze nr-plaat veel gaan gebruiken :relaxman:
ik ga voor de keuring een grote nr plaat er over hangen met dubbelzijdige tape denk ik…
Heb tijdens de keuring (911 targa 1988) opmerking gekregen dat mijn plaat aan de voorkant teveel naar de binnenkant is gedraaid. Mijn plaat moet dus rechter…maar hij hangt nu aan de originele houder..
K ga toch s checken wat de wet/politie hierover zegt.
[quote=”Funny” post=106779]Ghost ga jij naar de keuring in Geel of naar het zottekot in Geel ?Precies geen verschil als ik je verhaal lees .[/quote]
Inderdaad weinig verschil 😆
Gisteren naar de keuring geweest ,en juist opmerking gekregen voor mijn kleef nr plaat omdat ze te klein is (Dit is een nr plaat voor 5 caracters zij de zeer onvriendelijk man )En hebben dit ook op mijn voor de rest blanco keurinbewijs gezet natuurlijk ruzie .Ik blijf er zo mee rijden en zal volgend jaar een nieuwe grotere er over kleven denk ik .Ze hangt er nu al 4 jaar aan ,dus waarom nu veranderen ?
Plaat vastkleven met silicoon, zit dan muurvast en laat zich nadien vlot verwijderen.
Niet op de sticker kleven natuurlijk hé maar juist erbuiten L & R.Ghost ga jij naar de keuring in Geel of naar het zottekot in Geel ?Precies geen verschil als ik je verhaal lees .
[quote=”porsche” post=106703][quote=”Ghost” post=106698]dat gaat niet lukken vrees ik.
De plaat moet vast hangen, hier in de keuring in Geel zelfs met 4 schroeven 🙄 ipv 2[/quote]
Er is nergens een reglement dat bepaald dat je plaat met vijzen moet vasthangen. Vanaf het moment dat je plaat reglementair geplaatst is doet het er niet toe hoe ze bevestigd is.[/quote]Half jaar geleden ongeveer wel een herkeuring voor gehad omdat de plaat van mijn vriendin haar Polo met 2 vijzen vastzat. De uitleg was dat die plaat teveel beweegt als je rijd 🙄
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.