Stickers

Home Forum Porsche Links Stickers

• Maker
    Discussie

• Kate Mcklusky
    Deelnemer

Hellow allemaal

Kate hier nog eens 🙂 ) Tegenwoordig meer regel dan uitzondering… 8)

Ik heb vandaag het eerste ontwerp binnengekregen van een ijverige forum’er. En hoop met dit eerste ontwerp jullie ook een beetje op gang te krijgen. Met het komende weekend voor de deur, kan dat wel eens leiden tot inspiratie en creativiteit en uiteindelijk tot een geweldige sticker. 8) *Hint* *hint* 😛

Dit is het ontwerp van Kevin:

Groetjes Kate McKlusky

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
      • Even een mededeling van algemeen nut over de stickerontwerpen:

Mensen die geen webruimte hebben om die sticker online te zetten en dan hier een verwijzing te maken, mogen mij hun ontwerp steeds mailen ( theunis_katrien@hotmail.com ). Ik heb op de server van het forum een nieuw mapje aangemaakt en dan plaats ik dat daar wel even in en zet ik hier een verwijzing met de naam van de ontwerper natuurlijk. 🙂

Groetjes

Kate

[quote=”Mushroom”:s9unfa9g]Aaahhhh, what the heck ….
          [/quote]

Piep

Ja da begint er inderdaad al op te trekken 🙂 wink:
          Hopelijk komen der nog reacties dan kan ik de beste elementen samenzetten en tot een supergeheel komen. Dus, de moed nog niet opgeven eh! 8)

Greetz

Kate

Aaahhhh, what the heck ….

U vraagt, wij draaien (althans, ik toch 😉 )

Ik heb ook het Porsche font op m’n PC maar heb dat maar niet gebruikt, als zoiets toegelaten is kan ik het altijd veranderen.

De basis is goed.
                Misschien het schrift veranderen in het Porsche Lettertype ?
                Ik kan helaas niets op computer maken 😳

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.