Stickers Porsche kopen….

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Stickers Porsche kopen….

• Maker
    Discussie
  • Kwam deze website nog tegen voor stickers van verschillende porsche modellen

Mss dat ie nog niet bekend was hier:

http://car-bone.pl/

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Hier ook pag.17 koopjes 2de…. :popcorn:

Bij mij komen de posts altijd bovenaan. Als ik straks aan mijn laptop geraak (missess is ah dweilen en ik mag ni bewegen) zal ik eens kijken of het ook zo is onder Mozilla en explorer.

hebben jullie, zoals ik, bij de foruminstellingen gedefinieerd dat de nieuwste posts altijd bovenaan staan ?
          op zich mag daar het probleem niet zitten want ik leg eigenlijk de link naar posting nummer #199928
          en deze posting staat bij mij idd op pag 17 van de rubriek “Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel4”
          maar … met software weet je nooit en zeker niet als de code multi-platform moet kunnen draaien.

Oef dan ligt het niet aan mijn tablet.

Idem hier, pagina 17 van koopjes ebay etc… Deel 4

PB

je zou deze post moeten zien als je mijn hyperlink aanklikt (en als ik dit probeer is dat wel het geval) ?

car_bone_pl.jpg

deepee, heb je de linkt getest? Het is nu de tweede keer dat ik op een link van je klik en ergens uitkom dat niet de bedoeling is…. Checke eens, aub. Thx

denk evt. ook HIER aan

Toffe site ! Thanks for sharing !

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.