stickertje plakken

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster stickertje plakken

• Maker
    Discussie

• stijnG
    Deelnemer

Veel verander ik niet aan mijn 987, maar loop al een tijdje met het idee om de Pegasus van Mobil Oil op de zijkant te kleven.
      Even besteld en erop geplakt…..I like it

Wat vinden jullie ervan?
      Of horen deze stickers enkel op oude luchtgekoelde *porsche es
      Ben benieuwd

20141217_131803.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 38)
      • [quote=”Vonheist” post=191730]Past perfect bij u ! -> Johny 😉 :happy:
        (zo past uw auto veeeel beter op de parking in Ieper 😉 )
        [/quote]

:hail: :happydance: :loser:

Ik bekijk het zo: op een liefhebbers wagen mag geen sticker hangen : dus op en porsche niet .
          Maar op een scheurijzer wel.
          Ik ben een sticker fan maar niet op een/mij P.
          Bv: op mijn lotus wilde ik niet liever dan stickers(daar had ik elke “maand” andere stickers striping enzz)
          Dus Ik bekijk het echt over welke auto het gaat .

Idem met het vervangen van stuur, stoelen , zwarte velgen ….enz .
          ( niet op een porsche!!)
          Maar bij een scheurijzer kan het wel.

Mijn mening

Enkele foto s van de lotus

image_2015-01-02-11.jpg

image_2015-01-02-12.jpg

Idd een kwestie van smaak en goesting. Ik vind het wel kunnen! Niet dat ik zo extreem zou gaan als het eerste exemplaar hieronder maar ik vind het wel cool! Maar ik kan natuurlijk even goed een exemplaar zonder ook maar 1 sticker appreciëren… 😉

PorscheR-Gruppe10.jpg

Magnus67911S.jpg

Past perfect bij u ! -> Johny 😉 :happy:
              (zo past uw auto veeeel beter op de parking in Ieper 😉 )

Nee, serieus, ik denk niet dat ik het zelf zou doen maar aan de andere kant, een mooie/discrete sticker geeft uw auto wat meer de uitstraling van ‘ik ben een echte liefhebber’.

Ook die Heuer sticker vind ik zeer geslaagd

Ik zou persoonlijk ook nooit een sticker op een Porsche plakken maar… zoals het spreekwoord zegt “les goûts et les couleurs… 😉

Ik denk dat we op een bepaald moment allemaal door die sticker-periode heen moeten ;). Ik ben absoluut niet te vinden voor stickers op een auto. Als ik een nieuwe leasewagen krijg is het eerste wat ik doe al de stickers van de garage verwijderen tot de reclame op de nummerplaathouder toe!

Maar momenteel hangt er dit op de P …

[URL=http://s285.photobucket.com/user/bc911/media/911SC/911SC_sticker_zps87fd420e.png.html][IMG]http://i285.photobucket.com/albums/ll79/bc911/911SC/911SC_sticker_zps87fd420e.png[/IMG][/URL]

het kan af en toe best handig zijn wanneer je een joker kan inzetten :engeltje:

in de weg lopen …. :respekt: :happydance:

Wim

[quote=”Yellow Submarine” post=189395]

Het zou er nog aan mankeren, het is je werk!

[/quote]

Ik ben kapper hoor, zaak is van onze zoon.
                        Ik huppel daar maar wat rond als joker. :mrgreen:

PB

De man met een oranje striping en oranje velgen (zonder naafdeksels) op zijn Zwarte 4S,
                          vond mijn stripng op de Turbo ook te jhonny. :mrgreen:

En waarschijnlijk heeft hij gelijk, maar het maakt het wel “mijn” P. :ass:

Gewoon je zin doen en het vrouwtje ook haar zin geven helpt 😀
                            Ik heb deze week alweer 3 volle dagen in mijn garage gezeten om mijn DD om te bouwen voor keuring en terug rijdbaar gezet 😈
                            Zij vind dat ik zot ben :happy: zij heeft gelijk :happy: :happy:

[quote=”cabrio wim” post=189362]Ik mag dan blij zijn met mijn vrouwe, trekt zich niks van aan en altijd een green card op gebied van auto’s. :relaxman:[/quote]

Het zou er nog aan mankeren, het is je werk!

Bij die van mij kan het, maar binnen bepaalde limieten…

De gedroomde vrouw :happy:

De mijne is nog zotter dan ikzelf als het op auto’s aankomt. :happy: :happy:
                                  @ stijnG doen wat je zelf mooi en leuk vindt. 😉

oh, maar ik ook hoor.
                                    Ik hoef het zelfs niet te vragen als ik weer eens een nieuwe wagen koop. Ze gaat zelfs niet mee kijken…

Maar nu had ze toch een uitgesproken mening 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 38)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.