stickertje plakken

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster stickertje plakken

• Maker
    Discussie

• stijnG
    Deelnemer

Veel verander ik niet aan mijn 987, maar loop al een tijdje met het idee om de Pegasus van Mobil Oil op de zijkant te kleven.
      Even besteld en erop geplakt…..I like it

Wat vinden jullie ervan?
      Of horen deze stickers enkel op oude luchtgekoelde *porsche es
      Ben benieuwd

20141217_131803.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 38)
    • Wim

Ik mag dan blij zijn met mijn vrouwe, trekt zich niks van aan en altijd een green card op gebied van auto’s. :relaxman:

+1, rijdt er dolgraag mee maar aiaiaiai als ik over een 911 begin. Direct replieken waar alleen een vrouw zin kan aan geven :happy: :mrgreen:

Sommige vrouwen en porsches … Join the club :think:

Heb zelf zo een sticker van ‘Life’s too short to drive boring cars”, maar mijn vrouwke ziet dat niet zitten… :bounce:

thnx!!!

Enfin, als de madam thuis kwam ook even getoond. Alhoewel iets met wielen en een motor haar in de verste verte niet interesseert…..kreeg ik ook direct een stickertje op geplakt. Namelijk die van “johny” :happy:

Dus zou kunnen dat ze er niet te lang aan blijven hangen whehehehe

Zoals reeds gezegd door anderen, iedereen doet wat hij wil en stckers kunnen mooi en sportief overkomen. Trouwens, jouw Boxter is een prachtig ! Met of zonder sticker..maakt niks uit. :drink:

Stoort niet. Doen wat je leuk vindt.

Voila! Een leuke sticker maakt het allemaal wat minder ernstig.

heerlijkheid op 2 niveau’s!!!!

1) voor de papa omdat hij kan terugdenken aan The Beatles
                        2) voor het kind omdat er een kinderlijke duikboot op een tot de verbeelding sprekende sportwagen staat

YellowSubmarine.jpg
                          Een sticker is lelijk, tenzij het een mooie is…
                          Foto door Peter.

De reactie van de kid die in de wagen van zijn pa naast jou in de file de gekke duikboot in het oog krijgt is onbetaalbaar!

Ive

Met stickers doe je niks verkeerd als je eens eventjes een andere look wil. Ik heb vroeger een tijdje rondgereden met een paar grote GUMBALL-stickers op mijn audi, maar da was in de winter toen mijn winterwielen er op stonden. Eens de zomer terug begon en mijn goeie velgen er weer op konden, vlogen de stickers er af.

Ik vind het wel iets hebben, al kende ik die Pegassus ook ni echt.

Zeker leuk Stijn! :up:

Zelf zou ik ook wat stickers op mijn 924 willen plakken, zoiets als jullie, op het spatbord. 🙂
                              Maar de madam is tegen stickers dus ja… Iets met een kerk in het midden… 🙄

voor de positie etc had ik online wat gekeken en merk dat iedereen hem plakt naar believen 🙂
                                alzo deed ik het dus ook 😆

Zo’n sticker kost niets. Bestel er een paar, zwier ze erop en valt ‘t tegen je verwijdert ze weer…
                                  Hier te bestellen : Click…

DSC01004.jpg

O ja, *als* je een Pegasus plakt… de officiële manier is zodanig dat de bovenkant van de kop van het paard horizontaal is 💡 :up:

***edit*** Heb nu pas door dat hij er al opplakt :mrgreen:
                                  IMO is hij iets te klein, hangt hij iets te laag en steigert het paard te hard (zie hierboven). Vind ‘m wel iets hebben :up:

nope, heb ik destijds op mijn 951 eraf gehaald.

Een hels werkje, mbv haardroger en speciale stickerverwijderaar op basis van citrus. (ze waren al gekrakeleerd, waardoor ze er in kleine stukjes afkwamen)
                                    Denk een uur werk gehad per kant.

Het kleven zelf is uiteraard kinderspel mits het spuiten van wat zeepsop.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 38)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.