Stijlvol aanpassen het kan ook

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Tuning Foto’s Stijlvol aanpassen het kan ook

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 96)
    • huh…? welk model is dit dan? :wtf:

[quote=”deepee” post=216762]

huh…? welk model is dit dan? :wtf:

de ultieme luftie targa
              993targo.JPG

stretched356.jpg

[hide]Ik weet zo’n RWB GT4 wel erg te smaken ![/hide]

Het waren weliswaar niet altijd luchtkoelers, RWB heeft ook de 996 reeds onder handen genomen (eigenlijk quasi een RSR pakket voor de weg):
                    [URL]http://www.speedhunters.com/wp-content/uploads/2013/08/Larry_Chen_idlers12hours_tml-50.jpg[/URL]

Up until now, all the Porsche’s coming out from RWB found Nakai-san have always been based on classic, air-cooled Porsches. But what if he did something more modern? Something more aggressive. Something totally out of left field? What would about a RWB Cayman GT4? What would that look like? That’s exactly the question that well known rendering aficionado Jon Sibal asked himself when he drew the rendering you see below.

RWB-cayman-gt4.jpg

‘gewoon’ de boite van een cayman of 914/6 tegen je 911-er motorblok vijzen

Ik hoop ook dat ze de versnellingsbak ook hebben aangepast.
                          Anders 1 versnelling vooruit en 5 achteruit :happy:
                          Ik vraag mij dat dikwijls af hoe ze dat doen in die versnellingsbakken :think:
                          Ga dat eens googelen als ik tijd heb.

38000 dollar is het geworden. Ik denk dat dat geen slechte prijs is, veronderstellende dat alles zo goed gedaan is als het er op foto uitziet…

22500 dollar nu, nog altijd de moeite denk ik! Nog een dike dag…

Knap!

de teller staat op 7500 dollar nu… Dat lijkt mij zeer weinig! Tot waar zou ie stijgen?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 96)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.