Stijlvol aanpassen het kan ook

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Tuning Foto’s Stijlvol aanpassen het kan ook

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 96)
    • huh…? welk model is dit dan? :wtf:

[quote=”deepee” post=216762]

0

huh…? welk model is dit dan? :wtf:

0

0

de ultieme luftie targa
              993targo.JPG

0

stretched356.jpg

0

[hide]Ik weet zo’n RWB GT4 wel erg te smaken ![/hide]

0

Het waren weliswaar niet altijd luchtkoelers, RWB heeft ook de 996 reeds onder handen genomen (eigenlijk quasi een RSR pakket voor de weg):
                    [URL]http://www.speedhunters.com/wp-content/uploads/2013/08/Larry_Chen_idlers12hours_tml-50.jpg[/URL]

0

Up until now, all the Porsche’s coming out from RWB found Nakai-san have always been based on classic, air-cooled Porsches. But what if he did something more modern? Something more aggressive. Something totally out of left field? What would about a RWB Cayman GT4? What would that look like? That’s exactly the question that well known rendering aficionado Jon Sibal asked himself when he drew the rendering you see below.

RWB-cayman-gt4.jpg

0

‘gewoon’ de boite van een cayman of 914/6 tegen je 911-er motorblok vijzen

0

Ik hoop ook dat ze de versnellingsbak ook hebben aangepast.
                          Anders 1 versnelling vooruit en 5 achteruit :happy:
                          Ik vraag mij dat dikwijls af hoe ze dat doen in die versnellingsbakken :think:
                          Ga dat eens googelen als ik tijd heb.

0

38000 dollar is het geworden. Ik denk dat dat geen slechte prijs is, veronderstellende dat alles zo goed gedaan is als het er op foto uitziet…

0

22500 dollar nu, nog altijd de moeite denk ik! Nog een dike dag…

0

Knap!

0

de teller staat op 7500 dollar nu… Dat lijkt mij zeer weinig! Tot waar zou ie stijgen?

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 96)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.