Stijlvol aanpassen het kan ook

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Tuning Foto’s Stijlvol aanpassen het kan ook

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 96)
    • 3.2L Flat-Six Swapped 1971 Porsche 914

1971-Porsche-914-6-Conversion-Front.jpg

This 1971 Porsche 914 has been treated to a 914-6 GT inspired renovation and is powered by a fuel-injected 3.2L flat six sourced from an ’80s 911 Carrera with approximately 88k miles
      The build includes a limited slip-equipped 915 transaxle, big Boxster disc brakes, and upgraded suspension. The car sits slightly lower than standard thanks to Boge struts with adjustable Koni inserts up front and full Koni adjustable coilovers in the rear.

Screen-shot-2015-08-20-at-5.10.39-PM.png

het project staat HIER te koop

0

sommigen doen het met notenhout of carbon … maar als je echt in het geld zwemt dan doe je eens iets anders geks met 24 karaats goud :think:

0

sommigen doen het met notenhout of carbon … maar als je echt in het geld zwemt dan doe je eens iets anders geks met 24 karaats goud :think:

0

Dit staat in het verkeerde topic, niet??

0

Dit staat in het verkeerde topic, niet??

0

panamera met R8 kont

0

panamera met R8 kont

0

zwarte velgen zijn out, titanium is het nieuwe zwart; dorpels :puke: en ducktail :up:

0

Gewoon zo laten. Je wagen is echt knap zoals ie is. :up:

0

Eigenlijk zie ik mijn Carrera velgen die er nu opzitten even graag.
                        Vind niet dat die RUF’s zoveel verschil maken.

Misschien eens met zo een spuitbusfolie tijdelijk de wielen zwart maken…

0
                        PDS

Denk ik ook Rufie.

Gewoon zwarte wielen zouden al heel veel doen :up:

0

die sideskirts zijn “een tang op een varken” ! Die velgen meh !

Gooi gewoon wat passende donkerkleurige velgen en spoorverbreders onder uwe zilveren 996 (eventueel nog een klein beetje verlagen, ik weet niet hoe hoog hij staat ?) en blijf er voor de rest vanaf want hoe meer je doet hoe meer je hem verkloot ! Het is een Porsche 911 he, geen foormobiel 😉

0

Zwarte techart’s eronder, geen skirts, noch spoiler … Is hij “af”

0

Spoiler lijkt me te zwaar hé.

0

velgen ok…spoiler niet

0
                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 96)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.