Stijlvol aanpassen het kan ook

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Tuning Foto’s Stijlvol aanpassen het kan ook

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 96)
    • [quote=”WES-RS” post=149431]It’s all about stance baby… :coolness:

Persoonlijk hou ik er wel van om stijf geveerd rond te rijden, dat ik daardoor wat comfort verlies; So be it![/quote]

924 plat leggen kost geen geld. Pictures ! ! !

Verlaging is mooi maar het comfort vind ik toch ook belangrijk! De openbare weg is nu niet bepaald in goede staat en met al die hobbels en putten heb ik het niet echt gedurfd om te verlagen. Wel over nagedacht…

Mijn 997 in comfort stand is goed mee te rijden.
          In SportStand enkel op een vlakke weg of op circuit.
          Omdat ik hem dagelijks gebruit staat hij bijna nooit in SportStand.
          In de stad of dorp bijna niet te doen.
          Er liggen hier en daar nog klinkerwegen en dat is alleen maar goed voor een hernia!!!
          Dus af en toe op vlakke weg en een keer gassen gaat hij naar Sport.

juist ja overdreven wielvlucht die was ik al vergeten 😀 heb ooit foto’s gezien van de constructie van zo’n ophanging :wtf:

It’s all about stance baby… :coolness:

Stance.jpg

Persoonlijk hou ik er wel van om stijf geveerd rond te rijden, dat ik daardoor wat comfort verlies; So be it!

euh verlagen waarom??? tenzij ge alleen op circuit gaat rijden.

Als ge bij een 997 de originele verlagingsveren hebt zitten raakt dat bijna overal de grond, groot verschil met m’n 993 van destijds, daar was gewoon mee te rijden , bij de 997 was ik het geschuur ook stevig beu, nu bij de 964 weet ik het nog niet, als der nog wat budget over is na m’n motor revisie steek ik een schroefset van bilstein en die zet ik ge lijk op de laagst toegelaten stand

naar keuring geweest en alles OK,behalve nrpl

PB

De 9cm regel (11cm met 2cm tolerantie, bestuurder in de wagen zittend) telt enkel voor NIET vervormbare onderdelen. 😉

Knap en lijkt me nog leefbaar mits voorzichtig te zijn ….. :respekt:

Dit is de max toelaatbare verlaging 93MM is deze nog van de grond.
                          011_2013-10-30.JPG

Inderdaad , was echt niet te doen, frontlip er afgereden.
                            Drempels,dergelijke waren bijna onmogelijk , nu is dat wel haalbaar

Dan zal je hier en daar het wegdek ook wel hebben gepolierd!

Heb m’n GT3 2 cm verhoogd, ik kon niet in een parking rijden,, had maar 6 cm tot de grond als er niemand in de Auto zat

Let’s agree to disagree… NOT my cup of tea!

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 96)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.