Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche Tuning Foto’s › Stijlvol aanpassen het kan ook
- Dit onderwerp bevat 96 reacties, 45 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 6 maanden geleden door
Kris Deboeck.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”Harley49″ post=132342]Super!!!!
Niet TE laag want dan is het alleen voor in de garage.
[/quote]Dan toch niet in de mijne :bounce: ik geraak met mijn P al niet binnen zonder planken te leggen.
Ondergrondse garages zijn niet handig 😳Super!!!!
Niet TE laag want dan is het alleen voor in de garage.
Zitten prachte exemplaren bij.Heel veel erover. Veeeeel te laag. En dan die namaak Lamborghini/alfaromeo (wie was het ook al weer) velgen. Jakkes !
Beter niet te parkeren op een zomers hooiveldje … (zonder brandweer in de buurt) :geek:
Je kan er even goed de wielen van onder halen :puke: :bounce:
veel te plat en luchtveren op een porsche vin ik toch geen goeie combinatie.
[quote=”Gette” post=131775]En dit is er dan over zeker……. :puke:
Beeld je deze 964 eens in op een deftige set BBS Le Mans en mooi plat (maar rijdbaar) op een deftige schroefkit !
Ik zou zeggen, dit is er eerder onder… 😀
Mooie velg eronder en de juiste verlaging zoals in voorgaande foto’s en…TOP !!En dit is er dan over zeker……. :puke:
Beeld je deze 964 eens in op een deftige set BBS Le Mans en mooi plat (maar rijdbaar) op een deftige schroefkit !
:respect2: mooi sommige mensen kunnen toch iets moois realiseren *luv *luv
That’s the way aha, aha, i like it ! Moet van de mijne ook eens foto’s posten. Enkel de verlagingskit ligt nog “te koop”. Via internet een set voor een 4 (S) opgestuurd gekregen. Maanden later had ik het pas door, …..te laat om te protesteren.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.