Stijlvol aanpassen het kan ook

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Tuning Foto’s Stijlvol aanpassen het kan ook

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 96)
    • [quote=”Harley49″ post=132342]Super!!!!
      Niet TE laag want dan is het alleen voor in de garage.
      [/quote]

Dan toch niet in de mijne :bounce: ik geraak met mijn P al niet binnen zonder planken te leggen.
      Ondergrondse garages zijn niet handig 😳

0

Gewoon af :respekt:

0

Super!!!!
          Niet TE laag want dan is het alleen voor in de garage.
          Zitten prachte exemplaren bij.

0

k’heb er hier nog een deel 😀

0

Heel veel erover. Veeeeel te laag. En dan die namaak Lamborghini/alfaromeo (wie was het ook al weer) velgen. Jakkes !

0

Beter niet te parkeren op een zomers hooiveldje … (zonder brandweer in de buurt) :geek:

0

Je kan er even goed de wielen van onder halen :puke: :bounce:

0

veel te plat en luchtveren op een porsche vin ik toch geen goeie combinatie.

0

[quote=”Gette” post=131775]En dit is er dan over zeker……. :puke:

Beeld je deze 964 eens in op een deftige set BBS Le Mans en mooi plat (maar rijdbaar) op een deftige schroefkit !

Ik zou zeggen, dit is er eerder onder… 😀
                      Mooie velg eronder en de juiste verlaging zoals in voorgaande foto’s en…TOP !!

0

En dit is er dan over zeker……. :puke:

Beeld je deze 964 eens in op een deftige set BBS Le Mans en mooi plat (maar rijdbaar) op een deftige schroefkit !

0

:respect2: mooi sommige mensen kunnen toch iets moois realiseren *luv *luv

0

*luv *luv *luv

0

That’s the way aha, aha, i like it ! Moet van de mijne ook eens foto’s posten. Enkel de verlagingskit ligt nog “te koop”. Via internet een set voor een 4 (S) opgestuurd gekregen. Maanden later had ik het pas door, …..te laat om te protesteren.

0

Keep It Simple .. het werkt .. foto’s om van te smullen !

0

kleren maken de man, (zeggen ze) velgen maken de auto !

foto 1 ken ze niet, maar wel dik !

laatste foto, nog steeds men favorieten, niet alleen op Porsche .. :lekker:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 96)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.