stil

Home Forum Zeverhoekje stil

• Maker
    Discussie
  • ‘t is hier stil vind ik,……ZE staan toch niet allemaal stil (winterklaar) hé? 8)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • Anoniem

Hier ook enorm druk, ben net binnen en bezig van 6 h deze morgen; Al drie weekends doorgewerkt ook. Misschien beter met z’n allen samen in een drukkerij gaan werken; die mannen hebben het altijd druk. 😉
      Maar om toch het porschegevoel niet kwijt te geraken ga ik morgen m’n zoontje met de 911 naar school voeren. Dus wie een 911 ziet morgen rond 8 h op de E-17 richting Kortrijk, tzin ekik héé. 😀

Sjah en ik kom hier ook al niet veel meer…

Ik heb vast werk 😀 (

Maar ik zal proberen ‘s avonds terug wat tijd te maken voor het forum.

Hoe zit dat nu eigenlijk met die rit van Cindy en Denis op zondag 10 december?

Groetjes
        Kate

[quote=”RSR”:q1wsi833][quote=”cabrio’87”:q1wsi833]Mijn verhaal (tje) zal ik op het 911 topic zetten wanneer ik “ze” terug heb ,hopelijk met positief nieuws.
          Een klein tipje misschien…, RSR ging eens nakijken voor een ander vliegwiel van mijn ’87…….(RSR ?) 😯
          Ik ben dan zelf op onderzoek gegaan……? 💡 [/quote]

Oei ik ben dat vergeten sorry hé kan je me de vraag nog eens sturen naar luc@lecars.be en dan zoekikhet wel op voor u.[/quote]

Das niet erg RSR ,da kan gebeuren hé , alles is ondertussen al in werking voor mijn klein projectje (zoals al eerder gezegd ,dat verhaaltje volgd nog) We zijn echter zeer benieuwd wat het resultaat zal zijn ,want ik denk dat dit op een G 50 nog niet veel is uitgeprobeerd.
          Misschien een tipje van de sluier…..lichtere drukPLAAT,RS koppeling (veertjes) en revisie G50!!!?????

[quote=”mcklusky”:ndepuru6]ik verzuip in t werk, daar staat dan wel tegenover dat er dagelijks meer mensen bijkomen dan enkele weken geleden…[/quote]

Logisch.Op het andere forum gaat het tegenwoordig meer over Audi , BMW , VW en vooral Seat dan over Porsche 😕

doen we…!

[quote=”cabrio’87”:21vbtiup][quote=”eric63″:21vbtiup][quote=”cabrio’87”:21vbtiup]’t is hier stil vind ik,……ZE staan toch niet allemaal stil (winterklaar) hé? 8) [/quote]

Neen, neen, zolang het goede weer aanhoud rijd ik nog rond in en buiten Kapellen, wel met de kap dicht natuurlijk 😉 [/quote]

Kennen wij elkaar?….moet zijn![/quote]

Ik weet niet of we mekaar kennen, maar ik zag dat je eveneens in Kapellen woont. Als je een grijze Boxster ziet doe gerust teken of 😉 .
                Kennismaken kan leuk zijn. Tot ….Eric

En ik was ziek de laatste 1,5week dus.. 😉

De kogel door de kerk Rufie ?

vergeet niet wat ik gezegd heb hé 😉

In ieder geval SUCCES !

Ik heb voor mezelf beslist om een nieuwe job te zoeken, vandaar dat ik de laatste weken ook niet veel tijd heb voor het forum.

[quote=”cabrio’87”:ap1twuan]Mijn verhaal (tje) zal ik op het 911 topic zetten wanneer ik “ze” terug heb ,hopelijk met positief nieuws.
                        Een klein tipje misschien…, RSR ging eens nakijken voor een ander vliegwiel van mijn ’87…….(RSR ?) 😯
                        Ik ben dan zelf op onderzoek gegaan……? 💡 [/quote]

Oei ik ben dat vergeten sorry hé kan je me de vraag nog eens sturen naar luc@lecars.be en dan zoekikhet wel op voor u.

Mijn verhaal (tje) zal ik op het 911 topic zetten wanneer ik “ze” terug heb ,hopelijk met positief nieuws.
                          Ik ben dan zelf op onderzoek gegaan……? 💡

[quote=”eric63″:322wzzyh][quote=”cabrio’87”:322wzzyh]’t is hier stil vind ik,……ZE staan toch niet allemaal stil (winterklaar) hé? 8) [/quote]

Neen, neen, zolang het goede weer aanhoud rijd ik nog rond in en buiten Kapellen, wel met de kap dicht natuurlijk 😉 [/quote]

Kennen wij elkaar?….moet zijn!

[quote=”cabrio’87”:ticygsxk]’t is hier stil vind ik,……ZE staan toch niet allemaal stil (winterklaar) hé? 8) [/quote]

Neen, neen, zolang het goede weer aanhoud rijd ik nog rond in en buiten Kapellen, wel met de kap dicht natuurlijk 😉

[quote=”cabrio’87”:3ebb24ap]knap mannen ,bedankt ! 😆
                                Ik kan even niet met mijn “P” rijden (verhaal volgd nog wel)
                                en hier was het ook al zo stil,daarom deze topic…..

PS..ik mis “ze” zo ! 😥 [/quote]

Je vindt het hier stil en hebt een verhaal te vertellen….

Hopelijk moet je “ze” niet lang missen ? vertel…

[quote=”Bjorn”:3ebb24ap][quote=”cabrio’87”:3ebb24ap]’t is hier stil vind ik,……ZE staan toch niet allemaal stil (winterklaar) hé? 8) [/quote]
                                In feite was de mijne al winterklaar een maand geleden , ondertussen al meerdere malen uit zijn “slaap” gehaald wegens het aanhoudende mooie weer!! HOUDEN ZO zou ik zeggen 8) [/quote]

Winterslaap is niet voorzien. Uiteraard komen ze minder buiten in de winter maar zolang er niet gestrooid wordt zie ik geen bezwaar.

Geniet er in de winter ook van hoor!

[quote=”cabrio’87”:1s1hfyjo]’t is hier stil vind ik,……ZE staan toch niet allemaal stil (winterklaar) hé? 8) [/quote]
                                  In feite was de mijne al winterklaar een maand geleden , ondertussen al meerdere malen uit zijn “slaap” gehaald wegens het aanhoudende mooie weer!! HOUDEN ZO zou ik zeggen 8)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.