Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Gezocht › Stilaan op zoek…
- Dit onderwerp bevat 29 reacties, 16 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 11 maanden geleden door VAN DE VYVER FILIP.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”PVB” post=120119]Binnenkort ga ik over tot de aankoop van nieuwe sloffen voor de “P”. De maten die ik zoek zijn 225/40-18 (voor) en 265/35-18 (achter).
Iemand tips of ervaringen met bepaalde banden op de Boxster en waar de prijs goed is om te kopen?
Dankoewel :popcorn:[/quote]
Bij de Walter om de hoek ! (Performance Center) Doe er ook eens een groupbuy-verzoek. Ik moet er in de lente ook 4 hebben.
De michelins zijn nauwelijks een 60€ duurder voor een setje rondom ten opzichte van de bridgestones. 😎
Zelf heb ik goede ervaringen met popgom en vooral met de garage waar zij met samen werken om de banden te laten plaatsen. >> SUPER SERVICE gekregen!
Wielbouten proper gemaakt, schuurpapiertje over de remschijven, binnenkant velgen proper gemaakt, alle bouten op moment na getrokken,plastic hoezen voor de zomerwielen enz.Op mijn winterset voor de P. kon geen enkele bandenboer op dat moment aan hun prijzen én ze waren op voorraad wat elders niet het geval was en ze zelfs geen leveringsdatum konden meegeven.
[quote=”Funny” post=120195]Michelin pilot super sport is :up: :up: :up:[/quote]
Heb ik ook al jaaaren, super banden!!!
Bridgestone S001 bevalt mij beter dan de Conti’s… zo zie je maar weer.
Michelin is top maar ook aan de prijs.Zo zie je maar dat iedereen een andere mening/ervaring heeft en maar goed ook want anders reden we allen met dezelfde banden rond 🙂
Toch al bedankt heren, ik wat al wat te doen de komende dagen.
Alles bij elkaar genomen, zoals dagelijks gebruik, levensduur, zeer goede grip op droog, ook als het regent nog veilig, zeer goed stuurgevoel, zeer progressief en controleerbaar verlies van grip, toch nog vrij goed comfort,… moet je niet twijfelen en voor de Michelin Pilot Sport PS2 gaan.
Voor specifieke doeleinden (circuit, sportief, comfort, …) vind je alijd nog wel net iets beter, maar dat was hier niet het uitgangspunt denk ik.
En neen, ik ga niet vertellen waar je die kan kopen, ik heb enkel een mening over de banden zelf :sarcastisch en geloof me, ik heb al met heel wat verschillende soorten gereden. Veel succes!De pirelli P zero corsa banden zijn zalig ,plakken aan de weg :up: maar laat het niet regenen of je begeeft je op een schaatspiste . 😥
Michelin pilot super sport is :up: :up: :up:banden Schepers in bolderberg valt ook goed mee in prijs en kwaliteit !
vraag een offerte bij Dirk Raymackers in Zepperen.
is 10 km.van Hasselt.Conti SportContact 2 bij banden Boons in Mol ! ( http://www.banden-boons.be )
Gaan veel langer mee bij mij dan P Zero’s (Zoemden als gek bij mij toen ze bijna versleten waren) en ook tov de goede Michelins.Heb zelf zéér goede ervaringen met Pirelli Zero’s op de Boxster,
de Conti Sportcontact3 die ik hier voor had, kwamen nog niet in de buurt.Diverse keren zijn de Michelins Pilot Super Sport naar voor gebr8 als beste band.
(volgens de GT3 mannen hier op ‘t forum)Ik heb goede ervaringen met Popgom.be als leverancier, snelle levering en vooral heel “verse” banden (waren in mijn geval, (niet voor de P trouwens), slechts 3 weken oud (DOT code) toen ze bij mij aan de voordeur kwamen).
Op de Boxster enkel ervaring met Continental.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.