stilgevallen

• Maker
    Discussie
  • vrijdag onderweg naar het werk kon ik ineens niets meer doen,geen gas geven ,dan maar aan de kant,contact ging nog
    de starter hoor ik maar slaat nie aan ,touring opgebeld en getakeld naar de gararge, hij belde en zei dat ze hebben hem aan de pc gelegd hadden en niets hebben gevonden ,juist melding iets van transponder , ben dan gegaan met tweede sleutel maar start ook niet,
    iemand iets gelijaardig meegemaakt?

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • ik ook,gisteren nog langsgeweest nog niets binnen,maandag gesloeten zal voor dinsdag zijn ,wel vervelend,hgelukkig heb ik hem ni
      veel nodig

ben benieuwd naar de hopelijk correcte diagnose.
        😕

nog geen nieuws ,stukje is nog niet binnen ,hopelijk morgen meer nieuws

niet zo snel aan kostprijzen van bepaalde onderdelen gaan denken. eerst een correcte diagnose (laten) stellen.
            wanneer de auto rijdend stilvalt met een immobiliser foutmelding dan denk ik in eerste plaats aan een stroomtekort waardoor die startonderbreker ingeschakeld geraakt. hij is daarom nog niet defect.

bedankt voor de reactie ,ja inderdaad het is een 2.5 van 1998 ,het is nog de originele alarm immobiliser,da van de batterij weet ik nie,de auto staat hier niet,
              de batterijen vervangen in de sleutels zal ni helpen,wat kost een tranponder of immobiliser?

ik vermoed (foto avatar) dat het om een 986 2.5L gaat?
                transponder probleem wijst in de richting van het alarm/immobiliser. is dit nog het originele of aftermarket?
                hoeveel capaciteit heeft je autobatterij nog?

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.